KAMPIOEN!!!!!
Gisteren 3-2 gewonnen, we hadden er maar 2 nodig.!!!Dus, 1e klas volgend seizoen. Won 1e partij tegen de sterkste van de competitie,waar ik vorige keer redelijk kansloos van verloor.2-0 achter en toch binnen halen.!!!Mijn maatje won de volgende partij en dus KAMPIOEN! Daarna was het beste/scherpste er wel af bij mij.... verloor mijn 2e partij van een speler die maar 5 partijen had gewonnen. Nu dus 6, waarvan 2 tegen mij...... Hij was zelf ook verbaasd ...
najaar 2017 indeling
Re: najaar 2017 indeling
Trots op jou. Dat is toch voor het eerst naar de eerste klasse? Mooi dat je naar jouw brake zo goed gaat.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Het is niet de eerste keer,maar wel met een redelijk normale gezondheid, dat gaat wel anders zijn.Plus een stuk stabielere geest... dat helpt ook behoorlijk
Voor mij de omgekeerde weg. Na vorig seizoen een goed eerste seizoen in de eerste klasse was ik heel tevreden met 40% en in iedere wedstrijd minimaal 1 gewonnen partij. Dit seizoen is het dramatisch verlopen. we worden kansloos laatste in een poule waar vrijdag de bovenste 4 teams binnen 3 punten staan. De nummers 1 en 2 hebben slechts 51 punten na 9 speelronden, wat aangeeft dat het close is. Gemiddeld 5,7 punten per wedstrijd.
Zelf had ik na 18 partijen slechts 1 wedstrijd gewonnen. Ik speelde niet goed, en de lol raakte er behoorlijk van af. Gelukkig in de laatste 3 wedstrijden de goede vorm weer terug weten te vinden en nog 4 partijen gewonnen ( o.a 2 tegen de huidige nummer 1). Volgend seizoen dus weer terug naar de tweede klasse.
Zelf had ik na 18 partijen slechts 1 wedstrijd gewonnen. Ik speelde niet goed, en de lol raakte er behoorlijk van af. Gelukkig in de laatste 3 wedstrijden de goede vorm weer terug weten te vinden en nog 4 partijen gewonnen ( o.a 2 tegen de huidige nummer 1). Volgend seizoen dus weer terug naar de tweede klasse.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
Aangezien VDO geen 0-10 tegen Diemen heeft gemaakt zijn wij ( Tempo-team) nu kampioen 5e klasse!
Volgend jaar maar weer eens kijken of we ons in de vierde kunnen handhaven.
Volgend jaar maar weer eens kijken of we ons in de vierde kunnen handhaven.
Stiga Rosewood XO
F.H. DHS Hurricane 3-50
B.H. Yinhe Big Dipper
F.H. DHS Hurricane 3-50
B.H. Yinhe Big Dipper
Zo, na veel gedoe is er eindelijk voor volgend seizoen verandering van speelklasse bevestigt, duo-competitie ga ik met een nieuw lid doen die nog geen rating heeft. Op zich mikken wij op een plek in de top-3 in de 3de klasse, waarbij de verschillen in de poeles tenminste voor najaar 2017 nogal behoorlijk zijn.
Fl ügelstutzer
Seizoen 2/2023 2de klasse nttb-west
Wedstrijd Palio WAY-003 Yinhe Mars II Yinhe Neptune
Training 1 Palio WAY-003 Sanwei T88 Ultraspin Yinhe Qing
Training 2 Palio WAY-001 Reactor V5 Yinhe Qing
Seizoen 2/2023 2de klasse nttb-west
Wedstrijd Palio WAY-003 Yinhe Mars II Yinhe Neptune
Training 1 Palio WAY-003 Sanwei T88 Ultraspin Yinhe Qing
Training 2 Palio WAY-001 Reactor V5 Yinhe Qing
Hey Mepper59, gefeliciteerd!
Stiga Rosewood XO
F.H. DHS Hurricane 3-50
B.H. Yinhe Big Dipper
F.H. DHS Hurricane 3-50
B.H. Yinhe Big Dipper
Hey Floris, jij ook nog gefeliciteerd. Veel succes volgend seizoen!!