Najaar 2022

Hier vind je informatie over de competitie
TwoFace
Silver Member
Silver Member

Najaar 2022

Berichtdoor TwoFace » 09 Aug 2022, 08:56

De indeling is weer bekend, de wedstrijden staan gepland en Yes, eindelijk, de dubbel is terug bij ons in de competitie!

Ik heb er zin in, ik zag dat we vooral wat degradanten uit een klasse hoger tegen komen, dus het zal vast wel een leuke uitdaging worden.
Frame: Yinhe Mercury Y-13
BH: Yinhe Qing 0X
FH: TSP Ventus Speed 2.0

Bobbysix
Advanced Member
Advanced Member

Re: Najaar 2022

Berichtdoor Bobbysix » 17 Aug 2022, 21:52

Idd het gaat weer beginnen. Veel plezier en suc6

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor TwoFace » 18 Aug 2022, 11:29

eens gelijks neem ik aan, of speel je geen competitie?

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor TwoFace » 14 Sep 2022, 09:34

Wat is het stil op het forum mensen. Ik heb nu mijn eerste wedstrijd gehad en al een inval beurt bij een ander team, ging redelijk tot goed... tot slecht

Invalbeurt is in de 3de klasse (zelf speel ik 5de), ik won er eentje, net als de rest, maar net als de rest, hadden het er ook 2 of 3 kunnen zijn.
Gisteravond met mijn eigen team gespeeld (de eerste wedstrijd vorige week speelde ze zonder mij en verloren ze met 10-0 helaas). Gisteravond heb ik er 2 gepakt en de dubbel... helaas was dat het ook, mijn teamgenoten pakte niks verder. Ik had er overigens gewoon 3 moeten winnen, maar kreeg last van suikers tussendoor en de tegenstander speelde eigenlijk dodelijk saai alleen maar terugschuiven, schuiven schuiven... en ooit op mijn FH, want dan sloeg ik af.... de combinatie was succesvol voor hem.

We staan dus nu onderaan, met slechts 3 punten uit 2 wedstrijden...

GarField000
Super Member
Super Member

Berichtdoor GarField000 » 27 Okt 2022, 10:08

Ik ben een tijdje niet geweest :)
Druk met andere zaken.

DUO gaat redelijk. 6 wedstrijden gehad en gedeeld 2e met 17 punten. Koploper staat bovenaan met 24.
Zelf 2 vd 8 wedstrijden dom verloren. Ik sta nu 5 uit 8 (63%). Speler 2 ook 5 uit 8, speler 3 staat op 3 uit 8 (38%).

Trio gaat minder goed. Of beter .. slecht.
We staan onderaan met 12 punten uit 4 wedstrijden. De anderen hebben er al 6 gespeeld. Wij hadden 2 wedstrijden tegelijk met trio en duo (onze teamstamenstelling van de duo is 3 personen uit het 4 mans trio team)dus moesten verschuiven. Vanavond inhaalwedstrijd 1.
Maar dat is tegen die koplopers dus dat zal een hele dikke nederlaag worden. van de 4 spelers hebben er 3 een rating rond de 1250.
Mijn teamgenoten zitten rond de 1000, en zelf zit ik nu op 1126. Van die 12 punten heb ik er 8 gemaakt. We zitten in een hele zware poule. 8 spelers in de 1200+ range.
Nummer 4 in de poule staat 14 punten boven ons met 5 gespeeld (die we dus nog moeten inhalen) Enige mogelijkheid wat we nog hebben is 5e worden, maar dan moeten mijn teamgenoten iets meer winnen als 1 wedstrijd. Alle 3 hebben er 1 gewonnen. 1 dubbel (en dat was niet ons vaste dubbel :D), en ik 8.

OFwel ... trio gaan we degraderen naar de 4e klasse. En daar baal ik van want als ik kijk naar ons 8e team wat in de 4e speelt, dan zou ik ruim bovenaan staan in ratings.
Ik denk dat ik me dan concentreer op de duo, en af en toe een wedstrijd speel in de trio.
Nummer 5 heeft 17 punten dus die gaan we in ieder geval vanavond niet inhalen.
----------------
Groetjes Marc

Frame: Andro Kanter FO Off
FH: Andro Rasanter R47
BH: Andro Rasanter R37

GarField000
Super Member
Super Member

Berichtdoor GarField000 » 28 Okt 2022, 12:08

We hebben gisteren met 8-2 verloren. De 2 punten komen van mij. We staan nog 3 punten achter op nummer 5 met nog 1 wedstrijd minder. Dus er zijn nog kansen. Onze tegenstander staat nu 4 punten los op de 1e plek.
Ik dacht dat de eerste waar ik tegen moest de beste was, maar achteraf bleek dat niet zo. Ik kon zelf beginnen met de aanval zodat hij dat niet kon en heb hem in 4 gewonnen. De 2e wedstrijd was wat spannender. 5e set gewonnen met 11-9. Vorige keer dat we tegenover elkaar stonden had hij gewonnen met 11-9 in de 5e :D.
De 3e was een vreemde wedstrijd. De 1e 2 games verlies ik net met 12-10 en 11-9. De 3e win ik met 11-8. De 4e was heel vervelend. Ik had achter elkaar net ballen en hij raakte van streek en ik won met 11-4. Op naar de 5. Maar nu ging bij mij alles mis en dik verloren met 11-3
Fijne wedstrijden gehad. Rating 18 punten omhoog naar 1144. De 2 speler was rating 1250 dus heeft me veel punten opgeleverd. Ik sta nu op 10 uit 15.

Vanavond invallen in de 2e klasse (duo). Ben benieuwd.
----------------
Groetjes Marc

GarField000
Super Member
Super Member

Berichtdoor GarField000 » 29 Okt 2022, 00:11

Nou, dat ging beter als verwacht.
Eerste wedstrijd tegen een hoge 1200 rating speler. 1297.
Ging er goed .. hij kon mooi aanvallen maar ik moest hem voor zijn. Ging eigelijk best goed.
Ik had erg veel netballen tegen en op een gegeven moment werd het me toch een beetje te veel. Maar alsnog in 4 gewonnen.
2e wedstrijd was iemand met korte noppen. 1 met sandwich en 1 zonder. Even goed opletten maar ging beter als verwacht. Ik speel echt bijna nooit tegen korte noppen, en vooral niet aan 2 kanten. Maar toch mooi gewonnen in 5 sets. Deze had ongeveer mijn rating.
Dubbel ging echt voor geen meter hahaha. Dat ging niet goed. Toch 3.2 gewonnen.
----------------
Groetjes Marc

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor TwoFace » 31 Okt 2022, 10:00

Afgelopen vrijdag gespeeld... en dat was onze beste uitslag van dit seizoen... 5-5 ... wel tegen de huidige nummer 2 uit de poule.
Eindelijk won mijn ene teamgenootje zijn allereerste wedstrijd...hij staat nu 1 uit 12.
Mijn andere teamgenoot won er ook eentje, hij staat nu 4 uit 17....
Ik won ze alledrie en helaas grepen we dit keer met een 5-setter net naast de dubbel (onnodig in mijn ogen, die had voor ons moeten zijn).

Ik sta nu 10 uit 14 , redelijk, maar had eigenlijk hoger moeten zijn, ik heb 1 heel slechte avond gehad waar ik er slechts eentje won, toen lag het meer aan mij dan aan mijn tegenstanders.

Als team staan we nu onderaan in de poule met 21 punten... 2 boven ons met 22 punten de top 3 heeft 47, 47 en 51 punten.

Komend seizoen gaat er veel geschoven worden bij onze club, er stoppen namelijk 3 spelers uit de hogere teams... ik verwacht dat ik dan eindelijk kan opschuiven naar de 4de klasse (paar keer ingevallen in de 3de klasse (tegen de nummers 1 en 2 uit die poule) en daar 1 uit 6 gewonnen, waarbij 1 wedstrijd ik eigenlijk ziek aan de tafel stond, maar toch redelijk mee kon komen)... mijn team gaat nu zoals het er uit ziet degraderen naar de 6de klasse. Maar daar wil ik echt niet meer spelen, dan is alles met 2 vingers in mijn neus te doen en zal ik slechter gaan presteren in plaats van beter).

Mijn teamgenoten nu echter voelen zich niet thuis in de 5de klasse en willen graag terug naar de 6de....

Vanavond mogen we tegen de nummer 4 uit onze poule.... ik ga mee, maar verder gaan er 2 spelers mee... de een heeft 0 uit 5 en de ander 0 uit 12.... dus ik hoop dat zij nu ook eens een goede avond hebben en minimaal 1 puntje pp meenemen.

GarField000
Super Member
Super Member

Berichtdoor GarField000 » 07 Nov 2022, 11:21

Als je al hoog speelt in de ene klasse, is terug gaan naar een lagere klasse echt niet leuk.
Wij gaan dik degraderen uit de 3e klasse waarschijnlijk. Kijk ik nu naar de 4e klasse poules zou ik met rating ver bovenaan staan. Er zit er 1 tussen die hoger heeft, maar die heeft niks gespeeld. Die staat er waarschijnlijk op om te mogen invallen wanneer het nodig is. Zijn rating is zo hoog dat hij anders niet in zou mogen vallen :).

Dus 4e klasse ga ik niet spelen. Kijken of er andere opties zijn. Vrijdag moeten we tegen de andere degradatie kandidaat. Dan weten we waarschijnlijk wel of we eruit vliegen ja of nee.

Wij staan nu 6e met 16 punten. Nummer 5 heeft 21 punten. Dus 5 punten meer (al moeten we nog wel een wedstrijd inhalen, maar dat zijn geen 5 punten). Dus we hebben een dikke overwinning nodig a.s. vrijdag. Maar er zijn nu al problemen met de bezetting. 1 blessure en 1 ziek en 2 man beschikbaar. Maar het is nog geen vrijdag.

DUO doen we gewoon mee in de middenmoot. Staan daar nu 3e. Kampioen is al bekend. Staan 11 punten voor en 8 los van de nummer 2. Officieel natuurlijk nog niet, maar ze zijn zo goed. Nog 3 wedstrijden te gaan hier.
----------------
Groetjes Marc

yoass
Super Member
Super Member

Berichtdoor yoass » 07 Nov 2022, 14:59

Kansrijk voor kampioenschap in de 3e klasse; kan zijn dat we dat mislopen door het tanken van een paar punten wegens blessure en ziekte. Hadden we maar wat meer reserve. :-)
Frame: "Hammaren I", eigen ontwerp; door https://www.sdcttblades.com/ gebouwd (Walnoot/Limba/Innegra Carbon/Kiri/Innegra Carbon/Limba/Walnoot)
FH, BH: Nittaku Fastarc-G1

GarField000
Super Member
Super Member

Berichtdoor GarField000 » 08 Nov 2022, 21:12

Tiel is me toch echt te ver iedere week :)
Maar ik ben hier wat visjes aan het opgooien.
----------------
Groetjes Marc

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor TwoFace » 09 Nov 2022, 10:56

Nou tegen de nummer 4 hebben we 6-4 verloren, ik won alle wedstrijden en ook de dubbel gelukkig... helaas verloren mijn teamgenoten verder alles... Daarna zijn er nog weer een aantal wedstrijden gespeeld in onze poule, waardoor we tijdelijk 4de stonden en nu weer straks onderaan met nummer 4 en 5 op 28 punten en wij op 25 punten...

We moeten nu nog tegen de nummer 2 een wedstrijd (waar ik eerst ook maar 1 uit 3 won (tevens het enige punt van die wedstrijd voor ons).... en tegen de nummer 5 waar ik zelf vorige keer 2 uit 3 haalde, maar 3 uit 3 eigenlijk wel had gemoeten....

Ik weet nu wel zeker: we blijven degradatie kandidaat, misschien kunnen we nog 1 plekje omhoog, maar dat is nog gevaren zone....
Nu heb ik al wel aangegeven bij mijn wedstrijdsecretaris, dat ik niet in de 6de klasse ga spelen, dus moeten ze me of hoger plaatsen of ze verliezen de meest trouwe speler (dan ga ik bij een andere club spelen namelijk). Ik grijp namelijk al een aantal seizoenen naast een hogere klasse omdat er altijd wel excuses zijn, 1 maal (2 seizoenen geleden) heb ik mijn plek (ik mocht toen naar de 4de klasse)... afgestaan aan mijn oude teamgenoot... die had net iets minder rating dan ik, maar hij gaf toen aan: als ik nu 5de klasse moet gaan spelen, dan stop ik ermee.... vorig seizoen promoveerden zij naar de 3de klasse (makkelijk kampioen)... en nu gaan ze degraderen naar de 4de...maar hij is er al mee gestopt nu....

Ik ga in principe zijn plek innemen, maar mogelijk gaat er meer veranderen omdat ik wat geluiden heb gehoord over spelers die hoger spelen en misschien stoppen komende seizoen... dus straks is er geen eens een team voor mij....

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor TwoFace » 09 Nov 2022, 11:25

Ik zie overigens weer dat er rating genoemd wordt, maar ik vind hier heel vaak te zwaar aan getrokken worden .... Ik heb jarenlang toen ik net begon nauwelijks rating erbij gekregen, simpelweg omdat zelfs soms alles winnen op een avond 1-3 puntjes erbij gooide... maar 1 keer verliezen vaak minimaal 10 punten wegnam....

En nu zie ik weer in onze poule iets soortgelijks... althans... ik verloor pas van iemand (een jeugdspeler) die iets van 200-300 punten lager in rating zat dan ik (met name omdat het een jeugdspeler is, heeft dus een lage rating nog, maar de kunde ligt echt wel hoger)... (weet niet precies welke rating hij toen had), hij pakte daardoor 55 punten van mij af.... (hij heeft overigens nu een 100% score in onze poule)... daarintegen de speler met de meeste rating in onze poule heb ik nu al 2 keer verslagen, met relatief veel gemak.... gelukkig heb ik daardoor weer 38 punten teruggepakt... maar netto -17 punten (terwijl gewonnen wedstrijden zijn er 2, verloren 1)....

Afijn, huidige seizoen sta ik nu op 76%, maar wel een verlies van -18 rating en het lullige omdat ik een toernooi gewonnen heb afgelopen seizoen... heb ik 35 bonuspunten achter mijn naam staan... maar na een jaar raak je die kwijt.... het stomme is echter, omdat ik nu een hogere rating heb en verlies van een lagere rating gaan er meer punten van mijn rating af.... netto verlies ik dus rating door het winnen van een toernooi.... hoe bedoel je raar systeem?

Ik dwaal enigzins af... want wat ik eigenlijk wilde zeggen: rating zegt niet superveel wanneer je in een gelijkwaardige klasse zit, ik zie namelijk dat heel veel te maken heeft met of het spelletje van de ander jou wel of niet ligt... sommige spelers waarvan ik nu verloor (en ook dik verloor)... die verliezen weer van iemand die ik dik versla... De dag/avond zelf maakt ook heel veel verschil... tot nu toe heb ik telkens 1 avond in het seizoen dat ik gewoon echt mijn dag niet heb en dan standaard verlies... terwijl ik eigenlijk zou moeten winnen.

Er zijn spelers bij onze vereniging...die spelen eerste klasse en daarvan weet ik dat ik ze makkelijk versla (dat is door meerdere clubtoernooien bewezen).... maar zij spelen eerste klasse (en winnen nog best wel regelmatig)... ik speel 5de klasse... zeg het dan maar... rating verschil is meestal toch ook wel 200-300 punten met hen...

1 van hen speelt overigens nu maar 3/15... en wint daarmee 38 punten.... dus hij stijgt, terwijl hij maar 20 % speelt...

Ik ga komende seizoen proberen meer in te vallen in de hogere teams (hopelijk hebben ze reserves nodig)... want 1 wedstrijdje winnen op zo'n avond kan mij zo maar meer plus punten in de rating opleveren dan een heel seizoen het goed doen in de 5de klasse.....

GarField000
Super Member
Super Member

Berichtdoor GarField000 » 10 Nov 2022, 11:59

Rating is ook maar relatief. Ik ben nu rating 1188. Ik begon het seizoen op 1166.
Maar dat betekend niet dat ik van elke speler win onder de 1100, of verlies van elke speler boven de 1250.
Mijn eerste wedstrijd dit seizoen verloor ik van een rating 850. Dat koste me 63 punten. dus ik ging van 1166 naar 1103 ofzo.
Laatst moest ik invallen in de 2e klasse en hadden ze ratings rond de 1300. Ik heb mijn beide wedstrijden gewonnen.
Soms ligt het spel je niet, en soms heb je gewoon je avond niet. Als ik tegen lange noppen speel moet hij wel HEEL erg goed zijn wil ik verliezen.
Maar het is wel een richting. De lage spelers in de poule verliezen meer, de hogere winnen meer.
----------------
Groetjes Marc

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor TwoFace » 11 Nov 2022, 09:47

Exact Marc, het ligt heel erg aan het spelletje... begin dit seizoen was ik nog aardig gestegen in rating (o.a. door de bonuspunten toernooi) en viel ik in, in de 3de klasse en kon ik van 1 speler vrij gemakkelijk winnen, won ik slechts 9 punten mee van zijn 2 teamgenoten verloor ik nipt maar dat kostte me weer 7 punten, dus netto 2 punten omhoog, maar ik speelde wel 2 klasses hoger.....
Soms kijk ik naar de uitslagen binnen onze poule en dan zie ik spelers verliezen van spelers waar ik zo makkelijk van win... en dan denk ik ook: hoe kan hij daar van verliezen, terwijl ik totaal niet van hem kan winnen bv....

Ik begon dit seizoen op 977 rating, zat op mijn top op 998 ( die grens van 1000 bijna doorbroken)... maar toen kwam die speler van slechts iets van 800 rating en ik zakte in 1 avond naar 933 rating.... na flink wat wedstrijden heb ik het nu weer op 958 gekregen, maar erg snel omhoog lukt niet meer omdat de meeste winstpartijen, maar ongeveer 0-6 punten opleveren

Het enige waarom ik de rating nu enigzins belangrijk vind, is omdat ik naar de 4de klasse wil en dat niet lukt met een te lage rating natuurlijk. ...

GarField000
Super Member
Super Member

Berichtdoor GarField000 » 11 Nov 2022, 13:19

Met rating 950/100 zou je bij ons mooi in de 4e klasse passen.
Wij gaan naar de 4e klasse degraderen, mijn andere 3 teamgenoten zijn: 1040 (+122), 1012 (-22) en 960 (-64). Zelf was ik maandag 1189 (+23), dinsdag mijn 2 wedstrijden gewonnen en als het goed is komen er 11 bij en zou ik dus voor het eerst de 1200 grens halen :).
Maar eerst vanavond nog en daar zal ik er dan wel 1 verliezen en 50 punten weer zakken hahaha.

Nadeel van hoge rating in je klasse is dat je veel verliest als je verliest, en maar weinig stijgt als je wint.
Ik kan je nu al op een briefje geven dat als ik volgend jaar 4e klasse speel, ik ruim 100 punten boven de rest sta. Ik kan alleen verliezen.
Bij winst klim je 1,2 of 3 punten, bij verlies 60 en kom je het hele seizoen er niet meer bij.
----------------
Groetjes Marc

GarField000
Super Member
Super Member

Berichtdoor GarField000 » 12 Nov 2022, 21:19

Na 8 wedstrijden staan we in de duo 2e. Nummer 1 staat 7 punten voor met nog 1 wedstrijd in te halen. Nummer 3 staat 1 punt achter ons met nog de wedstrijd tegen de koploper in te halen. Nr 4 staat 6 punten onder ons dus 2e of 3e plek wordt het eindresultaat. Prima.

Trio moesten we als laatste in de poule tegen de nummer 5. Ze staan 5 punten voor ons.
Het is vrijdag een 5.5 geworden. Ik heb er 3 gewonnen. En teamgenoten 1 en 0. Dubbel moest ik spelen omdat onze vaste 4e dubbel speler ziek is. Ook die gewonnen.
Maar we staan dus nog steeds 5 punten achter op de nummer 5. Wij hebben nog wel een inhaalwedstrijd. De heenrit hadden we 6-4 verloren dus met 4 punten zouden we 1 punt eronder staan. Dus nog even spannend.

PS: rating gestegen naar 1206. Voor het eerst in mijn leven boven de 1200.
----------------
Groetjes Marc

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor TwoFace » 14 Nov 2022, 09:57

Met rating 950/100 zou je bij ons mooi in de 4e klasse passen.
Wij gaan naar de 4e klasse degraderen, mijn andere 3 teamgenoten zijn: 1040 (+122), 1012 (-22) en 960 (-64). Zelf was ik maandag 1189 (+23), dinsdag mijn 2 wedstrijden gewonnen en als het goed is komen er 11 bij en zou ik dus voor het eerst de 1200 grens halen :).
Maar eerst vanavond nog en daar zal ik er dan wel 1 verliezen en 50 punten weer zakken hahaha.

Nadeel van hoge rating in je klasse is dat je veel verliest als je verliest, en maar weinig stijgt als je wint.
Ik kan je nu al op een briefje geven dat als ik volgend jaar 4e klasse speel, ik ruim 100 punten boven de rest sta. Ik kan alleen verliezen.
Bij winst klim je 1,2 of 3 punten, bij verlies 60 en kom je het hele seizoen er niet meer bij.
Dat ken ik... in mijn huidige poule zijn met 10 spelers 900+, slecht nu nog eentje 1000+, dat waren er 2.... maar er zaten er dus ook een aantal onder de 700 (jeugdspelers).... waar ik dus onder andere in 1 avond 55 punten tegen verloor... Daarom wil ik ook graag naar de 4de klasse, qua spel meestal iets constantere mensen (minder pingelaars, meer techniek)... en rating veelal altijd 900+ (uitschieters naar 1200 soms inderdaad)...

Soms mis ik ook wel wat pit/drijfveer bij mijn teamgenoten... alsof ze heel gelaten zijn... Ik doe het spelen ook voor mijn plezier, maar tijdens een wedstrijd zit ik wel volop in de wedstrijd en ga ik er altijd voor... Ik weet dat het team hoger meer op 1 lijn met mij ligt daarin.

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor TwoFace » 14 Nov 2022, 10:16

Na 8 wedstrijden staan we in de duo 2e. Nummer 1 staat 7 punten voor met nog 1 wedstrijd in te halen. Nummer 3 staat 1 punt achter ons met nog de wedstrijd tegen de koploper in te halen. Nr 4 staat 6 punten onder ons dus 2e of 3e plek wordt het eindresultaat. Prima.

Trio moesten we als laatste in de poule tegen de nummer 5. Ze staan 5 punten voor ons.
Het is vrijdag een 5.5 geworden. Ik heb er 3 gewonnen. En teamgenoten 1 en 0. Dubbel moest ik spelen omdat onze vaste 4e dubbel speler ziek is. Ook die gewonnen.
Maar we staan dus nog steeds 5 punten achter op de nummer 5. Wij hebben nog wel een inhaalwedstrijd. De heenrit hadden we 6-4 verloren dus met 4 punten zouden we 1 punt eronder staan. Dus nog even spannend.

PS: rating gestegen naar 1206. Voor het eerst in mijn leven boven de 1200.
Nice, mooie rating, daar ben ik nog lang niet helaas. Wij hebben bij ons helaas geen DUO competitie, zou ik best leuk vinden, met mijn oude teamgenootje bijvoorbeeld, zij is tenminste serieus in haar spel en doet het ook echt wel lekker de laatste tijd. Onderling is het altijd een beetje 50/50, soms win ik, soms wint zij. Maar goed er is geen DUO, dus ook geen mogelijkheid om dat te doen.
Wij moeten aanstaande vrijdag tegen de nummer 2 (staan slechts 1 punt achter de nummer 1)... het team waar ik tot nu toe het meeste moeite tegen had en de meeste punten heb verloren.... dus het kan vies gemeen zijn die wedstrijd (mits ik weer verlies van die jeugdspeler (als hij er bij is) voor mij of meevallen uiteraard.

De top 3 staat erg dichtbij elkaar... 55 punten nr 1, nr 2, 54 punten, nummer 3 50 , nr 4 en 5 28 punten en wij op 25 punten.....
Nummer 1 heb ik niet tegen gespeeld helaas (kwam niet uit qua planning), terwijl ik het team ken en ik al vaker tegen ze gespeeld heb in andere seizoenen en dat makkelijk won... hebben ze 19-1 tegen ons gespeeld, nummer 2 hebben we 1 keer ontmoet en dat werd 8-2 voor hen (punt enkel voor mij en de dubbel pakte we), nummer 3 heeft 12-8 gespeeld tegen ons (ik verloor 1 enkel (onnodig)) 1-1 in dubbels...dus daar doet ons team het best redelijk tegen.

De week erop moeten we tegen de nummer 5... waar we gek genoeg met 7-3 van verloren vorige keer.... mijn dubbelmaatje had totaal zijn avond niet dus verloor alle enkels en ook de dubbel daardoor niet... en ik kon helaas van 1 van hen de enkel ook niet winnen.

We zullen zien of ik mijn sportieve wraak kan gaan halen of dat we dik onderaan gaan eindigen... aangezien ik nu weer mag aantreden tegen de 2 teams waar ik het zelf het slechtste tegen gedaan heb en we regelmatig het alleen op mijn punten en soms de dubbel moesten doen.

GarField000
Super Member
Super Member

Berichtdoor GarField000 » 14 Nov 2022, 19:39

Als alles gaat zoals geplant worden de afdelingen per 1/1/23 opgeheven.
1 van de voordelen zou zijn dat het goede bij andere afdelingen ook ingevoerd kan worden in je eigen afdeling.
Dus het zou zomaar zijn dat je in het najaar 2023 ook duo kan spelen.
----------------
Groetjes Marc