Voorjaar 2024
-
- Silver Member
Re: Voorjaar 2024
Is je rating waard geen fluit,
speel je plots weer echt vrijuit!
speel je plots weer echt vrijuit!
Montage van rubbers nóg beter en makkelijker!
KORTE DEMOVIDEO: https://youtu.be/8bG-GBoKCK0
(Wereldprimeur:) Combinatie roterende snijtafel én rubberpers Bsp24
https://www.ardane.com/belagpresse/indexnl.php
Nu tijdelijk met gratis prima plakstift!
-
- Gold Member
Rating is sowieso geen fluit waard Je koopt er niks voor
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Tibhar Evolution FX-D
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Nou niet helemaal waar mannen, ik bleef jaren steken in de 6de klasse omdat mijn rating haast niet omhoog kon (regelmatig won 80-100% en steeg 0-3 punten in totaal in rating), waardoor ik nooit in een hogere klasse kon gaan spelen... terwijl mijn niveau daar toen wel was en voor mijn speelplezier het ook nodig was. Pas toen ik 2 seizoenen achter elkaar in de 5de klasse kon gaan spelen ben ik echt gestegen in rating (187 punten over 2 seizoenen) en kon ik daarna de overstap richting 4de klasse maken en daarna tevens 3de klasse (nu weer 4de vanwege totale kwaliteiten van het team).
Maar ik geef toe, tegenwoordig let ik niet eens meer op mijn rating, behalve nu jij er over begon ;-)
Ik heb wel teamgenoten die er wel naar kijken, soms ook veel te erg... dan zeg ik ook: maakt helemaal geen piep uit, gewoon je spel spelen en je ziet wel of je beter bent of niet.
Maar ik geef toe, tegenwoordig let ik niet eens meer op mijn rating, behalve nu jij er over begon ;-)
Ik heb wel teamgenoten die er wel naar kijken, soms ook veel te erg... dan zeg ik ook: maakt helemaal geen piep uit, gewoon je spel spelen en je ziet wel of je beter bent of niet.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Globe 979 oX
FH: TSP Ventus Speed 2.2
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Yasaka New Era 2,0mm
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio DK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Ik heb wel een ondergrens die niet graag zou willen bereiken met de rating. Onder de 1.000 lijkt mij vreselijk. Eigenlijk al onder 1.050 zou ik niet willen zakken.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
-
- Gold Member
1 others liked this
Volgens mij ben ik nooit onder de 1000 geweest. Wel een paar x bijna eronder .
Bij mijn weten ben ik in 2003 begonnen, maar de nttb app gaat terug tot vj2005. Toen had ik 1044. Ik ben meestal rond de 1100 plus of min 50 punten. Af en toe een dip naar beneden, af en toe naar boven. Tot nu was mijn hoogste eindstandrating 1193. Dat was in begin 2017 na het najaar seizoen 2016. Wel grappig mijn rating te zien al ik noppen gebruik. 1e x 2019. 1102 naar 1137 en 1161 2e seizoen. Toen weer gestopt met noppen. Ik was te aanvallend en had ik minder plezier. Nu ik mijn materiaal heb aangepast (en techniek) gaat dat wel een stuk beter en vind ik het ook leuk om tegen spelers te spelen die niet aanvallen.
Ok .. dat was een beetje offtopic and old school history. Sorry not sorry. Je kan het gewoon negeren maar staat al getypt.
Bij mijn weten ben ik in 2003 begonnen, maar de nttb app gaat terug tot vj2005. Toen had ik 1044. Ik ben meestal rond de 1100 plus of min 50 punten. Af en toe een dip naar beneden, af en toe naar boven. Tot nu was mijn hoogste eindstandrating 1193. Dat was in begin 2017 na het najaar seizoen 2016. Wel grappig mijn rating te zien al ik noppen gebruik. 1e x 2019. 1102 naar 1137 en 1161 2e seizoen. Toen weer gestopt met noppen. Ik was te aanvallend en had ik minder plezier. Nu ik mijn materiaal heb aangepast (en techniek) gaat dat wel een stuk beter en vind ik het ook leuk om tegen spelers te spelen die niet aanvallen.
Ok .. dat was een beetje offtopic and old school history. Sorry not sorry. Je kan het gewoon negeren maar staat al getypt.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Dat heb ik nu ook, maar ik moet eerlijk toegeven, ik zit pas sinds vorig jaar boven de 1000, heb de 1100 net ongeveer aangetikt en zit nu elk keer rond de 1050. Dit seizoen slechts een paar wedstrijden waarbij ik echt kan goed kan stijgen, slechts 1 daarvan won ik, die andere 2 had ik 1 van mijn slechtste avonden dus verloor ik ook nog eens van mensen die dik onder me staan. Dus dat wat je gewonnen hebt ben je dan alweer kwijt. Door omstandigheden ben ik ook weer de enige die dit seizoen elke wedstrijd speelt.Ik heb wel een ondergrens die niet graag zou willen bereiken met de rating. Onder de 1.000 lijkt mij vreselijk. Eigenlijk al onder 1.050 zou ik niet willen zakken.
Ik begon in 2018 waarbij ik ergens na een x - aantal wedstrijden een rating kreeg van 681, de allerhoogste rating in die poule was toen van een teamgenoot van mij met 808... een jaar later zat ik op 801, 3 jaar daarna 824 (heel veel jaren stabiel vanwege in die 6de klasse blijven hangen), toen in 1 seizoen naar 977 en daarna heel langzaam richting de 1093, waar ik begin dit jaar nog op stond. Echter een slecht toernooi kostte me wat punten en daarna dit seizoen ook nog eens.
Morgenavond maak ik weer kansen, mogen we tegen de nummer 1, daar zit in elk geval een speler met 1153 in... alleen die heeft slechts 1 keer verloren dit seizoen en dat was niet tegen mij. Ik weet ook niet of hij speelt overigens.
En nog een klein kansje, ik mag invallen tevens in ons hoogste team, die spelen nu eerste klasse (vorig seizoen promotieklasse) en die mogen tegen de nummer 2 uit hun poule..... waarbij de laagste 1291 rating heeft.
Wordt wel zwaar, 6 enkels en een dubbel spelen morgenavond (want onze 3de speler komt pas om 22.00uur).
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Geeft toch niet, we zijn toch hier om lekker over tafeltennis te kletsen ;-)Volgens mij ben ik nooit onder de 1000 geweest. Wel een paar x bijna eronder .
Mijn rating verhaal staat al hierboven. Er schoot me alleen net nog iets te binnen om jullie voor te waarschuwen. Er gaat namelijk volgens mij een virus rond in de tafeltenniswereld, althans bij ons in de poule is me dit opgevallen.
Ik leg het uit:
Er was eens een zeer aanvallende jonge speelster, die van haar coach korte noppen moest gaan spelen op haar backhand en zij deed dat. Kort daarna was er in een ander team (in dezelfde poule) een jonge jongen (ook zeer aanvallend) die plots dacht: ik ga korte noppen spelen op mijn backhand en hij deed dit. Toen 2 weken daarna uit een ander team in dezelfde poule weer een speler besmet, ook hij zeer aanvallende speler gaat plots korte noppen spelen op zijn backhand. Tot mijn verbazing, de vrouw die bij onze vereniging training geeft en nog nauw betrokken is (speelt nu in het team van de laatst genoemde man), de vrouw die ook aanvallend spel heeft en het altijd heeft over die k*tnoppen.... gaat ook met korte noppen op de backhand spelen.
Dus pas op, hier zijn nu in korte tijd al 4 spelers besmet, misschien ondertussen meer waar ik nog niet van op de hoogte ben.... wie weet bereikt dit jullie afdelingen ook wel. Ik heb jullie gewaarschuwd, houd afstand en gebruik anders een mondkapje en handschoenen, je weet maar nooit.
LOL (zegt de lange noppen speler)
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
-
- Silver Member
Waarom is dat "vreselijk"? Welke rampen gebeuren er dan?Onder de 1.000 lijkt mij vreselijk.
(Vergelijk het eens met iemand die rating 1600 heeft en zou zeggen "Onder de 1300 lijkt me vreselijk"....Wat zou je zo-iemand antwoorden?)
Altijd scherp die Ardane, eigenlijk ben ik ook wel stiekem nieuwsgierig naar het antwoord..... mijn ervaring met rating is namelijk: als je hoger staat in je rating kan je makkelijker weer naar beneden zakken, sta je lager, kan je makkelijker stijgen in rating en dat is ook alles wat ik er nu echt van vind.Waarom is dat "vreselijk"? Welke rampen gebeuren er dan?Onder de 1.000 lijkt mij vreselijk.
(Vergelijk het eens met iemand die rating 1600 heeft en zou zeggen "Onder de 1300 lijkt me vreselijk"....Wat zou je zo-iemand antwoorden?)
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Ik speel al vanaf 1990 ongeveer competitie (vanaf de jeugd, toen ze nog pupillen en kadetten hadden).
Uiteraard was er in die tijd nog geen rating.
Hoogste rating volgens de app was in 2011 toen had ik een rating van 1204 (dat was in een andere periode toen sowieso de 4e klasse een stuk sterker was en ik waarschijnlijk een top seizoen had).
Daarna is het langzaam met golvende bewegingen omlaag gegaan.
Nu is het al een tijdje (5 jaar lang) erg stabiel tussen de 1050 en de 1100. De 1100 wil ik graag weer aantikken en als ik afgelopen vrijdag de laatste wedstrijd had gewonnen was dat ook gebeurd, want voor het laatst stond ik in 2019 boven de 1100. Echter in de 5e klasse kan ik voornamelijk aan rating verliezen ipv winnen gezien ik een van de hoogste ratings heb ik mijn klasse en dat al 3 seizoenen lang. Dat is dan ook een van de redenen waarom ik graag hoger wil spelen. Niet zo zeer vanwege de rating, maar ook voor meer uitdaging.
Onder de 1000 zakken lijkt mij vreselijk omdat er dan de rating niet meer uit 4 cijfers bestaat maar uit 3 en voor mijn gevoel zou ik dan zijn afgezakt naar een bedenkelijk niveau.
Sorry, dat dit wellicht lullig klinkt voor mensen die een rating hebben onder de 1000, maar ik merk dat meestal wel win van personen onder de 1000 en dat niet de meest spannende potjes zijn. Als ik onder de 1000 kom zou mijn niveau daar dus wellicht naar zijn afgedaald en dat lijkt mij minder fijn.
Hoogste rating volgens de app was in 2011 toen had ik een rating van 1204 (dat was in een andere periode toen sowieso de 4e klasse een stuk sterker was en ik waarschijnlijk een top seizoen had).
Nu is het al een tijdje (5 jaar lang) erg stabiel tussen de 1050 en de 1100. De 1100 wil ik graag weer aantikken en als ik afgelopen vrijdag de laatste wedstrijd had gewonnen was dat ook gebeurd, want voor het laatst stond ik in 2019 boven de 1100. Echter in de 5e klasse kan ik voornamelijk aan rating verliezen ipv winnen gezien ik een van de hoogste ratings heb ik mijn klasse en dat al 3 seizoenen lang. Dat is dan ook een van de redenen waarom ik graag hoger wil spelen. Niet zo zeer vanwege de rating, maar ook voor meer uitdaging.
Onder de 1000 zakken lijkt mij vreselijk omdat er dan de rating niet meer uit 4 cijfers bestaat maar uit 3 en voor mijn gevoel zou ik dan zijn afgezakt naar een bedenkelijk niveau.
Sorry, dat dit wellicht lullig klinkt voor mensen die een rating hebben onder de 1000, maar ik merk dat meestal wel win van personen onder de 1000 en dat niet de meest spannende potjes zijn. Als ik onder de 1000 kom zou mijn niveau daar dus wellicht naar zijn afgedaald en dat lijkt mij minder fijn.
Backup:
Backup:
-
- Silver Member
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ja, ik snap het gevoel.[...]Als ik onder de 1000 kom zou mijn niveau daar dus wellicht naar zijn afgedaald en dat lijkt mij minder fijn.
Natuurlijk merk je het ook zonder rating wel, als je prestaties op enig moment duidelijk aan het afzwakken zouden zijn. Maar die rating drukt het nog eens exact uit, en dan ook nog eens in het openbaar.
Aan de andere kant zou je dat ook als nieuwe uitdaging kunnen zien (wat overigens ook geldt voor iemand die van 2000 naar 1800 zakt):
- praat met een bevriende TT-collega en vraag wat hij zou doen als-ie jou was
- denk daarbij aan een nieuwe trainingsmethode of ander materiaal
- denk meer specifiek aan bepaalde zwakheden die je verbeteren wilt: bijvoorbeeld service, service-return, voetenwerk, blokken
Zo'n grens doorbreken, naar beneden, kan juist motivatie zijn om het eens "helemaal anders aan te pakken" (als je je prestaties zou willen verbeteren) of motivatie om met een andere instelling te gaan tafeltennissen: "ik wil plezier hebben en fit blijven door beweging; wedstrijdprestaties zijn mij om het even".
Of je je nu gaat richten op herstel van vaardigheden, het leren van nieuwe vaardigheden of gewoon het gezond bezig zijn, bij voorkeur tot je honderdste....rating wordt dan opeens ondergeschikt!
Ik snap wel enigzins wat je bedoelt, maar mijn ervaring is dan toch wel weer anders in de praktijk. Ik heb soms best moeite met spelers die net onder die 1000 rating hangen en soms tik ik iemand met 1200+ makkelijk weg... daarom kijk ik zelf al jaren niet meer naar die ratings.Ik speel al vanaf 1990 ongeveer competitie (vanaf de jeugd, toen ze nog pupillen en kadetten hadden).
Wel gegeven dat gemiddeld genomen de spelers van 900-1000 rating soms ook spelers zijn die net als ik door omstandigheden zijn blijven hangen in een bepaalde rating en pas later de kans krijgen om een hogere rating te krijgen en dus ondanks bv een 950 rating eigenlijk op 1100 zouden moeten zitten...
Zelf heb ik vandaag 1042... maar kan ik dus verliezen van iemand van 950 en winnen van iemand met 1200... ik merk wel vaak dat ik tegen spelers met 1300+ geen enkele kans maak... dus misschien ligt het omslagpunt ook wel anders per regio...?
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Vervelende aan rating is (afhankelijk van waar je mee in de poule zit) dat je soms door 1 verloren wedstrijd 30-50 punten kan verliezen en bij de meeste winst 3-9 punten winst normaal is en heel soms kan je ook meer punten stijgen...Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ja, ik snap het gevoel.[...]Als ik onder de 1000 kom zou mijn niveau daar dus wellicht naar zijn afgedaald en dat lijkt mij minder fijn.
Natuurlijk merk je het ook zonder rating wel, als je prestaties op enig moment duidelijk aan het afzwakken zouden zijn. Maar die rating drukt het nog eens exact uit, en dan ook nog eens in het openbaar.
Aan de andere kant zou je dat ook als nieuwe uitdaging kunnen zien (wat overigens ook geldt voor iemand die van 2000 naar 1800 zakt):
- praat met een bevriende TT-collega en vraag wat hij zou doen als-ie jou was
- denk daarbij aan een nieuwe trainingsmethode of ander materiaal
- denk meer specifiek aan bepaalde zwakheden die je verbeteren wilt: bijvoorbeeld service, service-return, voetenwerk, blokken
Zo'n grens doorbreken, naar beneden, kan juist motivatie zijn om het eens "helemaal anders aan te pakken" (als je je prestaties zou willen verbeteren) of motivatie om met een andere instelling te gaan tafeltennissen: "ik wil plezier hebben en fit blijven door beweging; wedstrijdprestaties zijn mij om het even".
Of je je nu gaat richten op herstel van vaardigheden, het leren van nieuwe vaardigheden of gewoon het gezond bezig zijn, bij voorkeur tot je honderdste....rating wordt dan opeens ondergeschikt!
Ik persoonlijk kijk er nu momenteel weer helemaal niet naar. Mijn verbeterpunten weet ik wel, maar mijn grootste vijand is en blijft focus tijdens de wedstrijd... iets wat vaak geleid wordt door mijn leven buiten de tafeltennis (zoals mijn huidige priveproblemen).
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Herkenbaar TwoFace. Zo had ik die laatste wedstrijd afgelopen vrijdag en niet hoeven te verliezen.
De tegenstander had zo'n 70 rating minder en een zwakkere teamgenoot dan ik had van hem in 3 gewonnen.
Dan moet ik zeker van hem kunnen winnen vind ik.
Echter hij sloeg ineens alles raak en ik durfde niet met de forehand in te slaan. Was echt tegen mijzelf aan het spelen ipv bezig met de wedstrijd. Dat de motivatie weg is speelt daarin ook een rol, want dan is de wedstrijdfocus er ook niet echt en speel ik meer op de automatische piloot en maak ik onnodige fouten.
Prive speelt er bij mij niet heel veel. Al knaagt het ontbreken van een liefde wel al een tijdje aan mij. Ik houd nog teveel van mijn ex die mij toch niet meer terug wilt en dat is al ruim een jaar uit, maar suddert nog door gezien we wel contact hebben ivm een gezamenlijke hobby. Eigenlijk moet ik het afkappen, maar ja...
@adrane... Die laatste motivatie hebben dus mijn teamgenoten momenteel. Het maakt hen niet zoveel in welke klasse spelen en of ze winnen of verliezen als ze maar beweging en plezier hebben. Dat is ook belangrijk, maar ik merk gewoon na 3 competities te laag spelen dat omdat ik geen uitdaging heb dat ten koste gaat van mijn plezier ondanks het team wel gezellig is en ik waarschijnlijk bij de ander club moet gaan wennen aan een nieuw team en het dus maar afwachten is of het gezellig is. Zeker ook omdat het een andere afdeling is en ik daarvan de tegenstanders niet ken (dus ook niet weet of ze gezellig zijn). Bij mijn afdeling kende ik de meeste tegenstanders wel (ten minste toen ik op mijn eigen niveau nog speelde) en wist je van te voren of je gezellig of minder gezellige avond zou krijgen (na afloop van de wedstrijden).
De tegenstander had zo'n 70 rating minder en een zwakkere teamgenoot dan ik had van hem in 3 gewonnen.
Dan moet ik zeker van hem kunnen winnen vind ik.
Echter hij sloeg ineens alles raak en ik durfde niet met de forehand in te slaan. Was echt tegen mijzelf aan het spelen ipv bezig met de wedstrijd. Dat de motivatie weg is speelt daarin ook een rol, want dan is de wedstrijdfocus er ook niet echt en speel ik meer op de automatische piloot en maak ik onnodige fouten.
Prive speelt er bij mij niet heel veel. Al knaagt het ontbreken van een liefde wel al een tijdje aan mij. Ik houd nog teveel van mijn ex die mij toch niet meer terug wilt en dat is al ruim een jaar uit, maar suddert nog door gezien we wel contact hebben ivm een gezamenlijke hobby. Eigenlijk moet ik het afkappen, maar ja...
@adrane... Die laatste motivatie hebben dus mijn teamgenoten momenteel. Het maakt hen niet zoveel in welke klasse spelen en of ze winnen of verliezen als ze maar beweging en plezier hebben. Dat is ook belangrijk, maar ik merk gewoon na 3 competities te laag spelen dat omdat ik geen uitdaging heb dat ten koste gaat van mijn plezier ondanks het team wel gezellig is en ik waarschijnlijk bij de ander club moet gaan wennen aan een nieuw team en het dus maar afwachten is of het gezellig is. Zeker ook omdat het een andere afdeling is en ik daarvan de tegenstanders niet ken (dus ook niet weet of ze gezellig zijn). Bij mijn afdeling kende ik de meeste tegenstanders wel (ten minste toen ik op mijn eigen niveau nog speelde) en wist je van te voren of je gezellig of minder gezellige avond zou krijgen (na afloop van de wedstrijden).
Backup:
Backup:
-
- Silver Member
...en zij aan jou.[...]en ik waarschijnlijk bij de ander club moet gaan wennen aan een nieuw team
Maar je doet zo toch alles goed? Nieuwe omgeving, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Klopt, maar zij kennen mij wel en ik hun ook. Ik train al jarenlang daar. Doe daar ook mee aan activiteiten etc..
Alleen wat het precieze team gaat worden is nog niet bekend aangezien er sowieso nu 2 teams spelen in de 4e klasse en er waarschijnlijk gezien de aanmeldingen mogelijk nog een 3e team in de 4e klasse bij gaat komen. Vrij uniek dat er dan 3 teams in dezelfde klasse gaan spelen.
Alleen wat het precieze team gaat worden is nog niet bekend aangezien er sowieso nu 2 teams spelen in de 4e klasse en er waarschijnlijk gezien de aanmeldingen mogelijk nog een 3e team in de 4e klasse bij gaat komen. Vrij uniek dat er dan 3 teams in dezelfde klasse gaan spelen.
Backup:
Backup:
-
- Gold Member
Precies het plezier in tafeltennis is belangrijk. Daarom ben ik weer met noppen gaan spelen. Om nieuwe dingen te leren, om mijn plezier terug te krijgen .. want ik zat vast in hetzelfde 'patroon' met dezelfde mensen. Nu zit ik in een ander team, ander materiaal en kan ik nog heel veel leren en heb ik er weer plezier in ... daar gaat het uiteindelijk om. Ja rating, winnen etc is ook van belang .. maar met 2 vingers in je neus winnen is ook niet leuk weet ik en anderen met mij.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Precies daar sluit ik me bij aan, goed voor je wellicht om juist weer het plezier te krijgen erin....en zij aan jou.[...]en ik waarschijnlijk bij de ander club moet gaan wennen aan een nieuw team
Maar je doet zo toch alles goed? Nieuwe omgeving, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
ps. ik lig nu in scheiding, na 14 jaar huwelijk, samen een kind, een huis. Ik woon tijdelijk bij mijn ouders in de achtertuin (recreatiewoning), maar moeten de boel te koop zetten, ouderschapsplan maken, financiën onderling regelen etc. Ook ik houd nog van haar, zij van mij, maar toch kunnen we niet meer samenzijn. Omdat we beiden nog jong genoeg zijn hebben we besloten om maar uit elkaar te gaan, zodat we in de toekomst misschien beiden nog een andere liefde kunnen vinden. Dus ik herken wel wat van je zegt, ik denk dat loslaten/losbreken wel verstandig voor je is als het tussen jullie toch niks meer wordt.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Dat zie ik hier bij de grotere clubs wel vaker, wel makkelijk met invallers meestal ;-) onderling.Klopt, maar zij kennen mij wel en ik hun ook. Ik train al jarenlang daar. Doe daar ook mee aan activiteiten etc..
Ik moet ook elk seizoen maar afwachten wat mijn team wordt en wie er wel of niet in zitten.
Komend seizoen weet ik niet eens of we een team kunnen samenstellen.... of we moeten verplicht DUO gaan spelen dan... er is namelijk een teamgenoot die stopt en er is nog niks bijgekomen, ook in het team boven ons is dit zo. Samenvoegen is helemaal niet slim (te grote kwaliteitsverschillen).
Een andere club zit net zo dichtbij voor mij en train ik ook wel eens bij mee, ken ik ook allemaal heel goed, die zouden me wel graag daar naar toe zien komen, echter wil ik nu liever nog niet weg bij deze club... en misschien wel helemaal niet, maar als ik niet meer in een team kan spelen of geen regulier meer kan spelen, dan twijfel ik daar wel over.
@Garfield: het plezier moet voorop staan, waarom doe je anders de sport... je wordt er niet rijk van tenslotte, kost alleen maar geld en tijd.
Maar plezier krijg je inderdaad vooral als je een leuk team hebt, leuke tegenstanders en inderdaad uitdaging. Ik heb ook op gegevens in de 6de klasse moeten spelen en dat ik zelfs zonder enige focus en 2 vingers in de neus alles won, ik heb toen ook gezegd, nu is het klaar. Als ik niet hoger kan gaan spelen, dan stop ik per direct want ik vond het ook serieus niet meer leuk toen.
Zelfde zou ik niet leuk vinden als ik echt serieus totaal geen enkele kans maak om iets te winnen... en elke keer met 11-0, 11-1 etc om de horen zou krijgen... dan zou ik zeggen: lager spelen of stoppen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
Bij mij was het 'maar' een LAT-relatie van 2 jaar, maar toch wel intensief merk ik want we zagen elkaar vrijwel elk weekend. Zij heeft een kind uit een vorige relatie en ondanks ik niet van kinderen ben (24/7), ben ik mij achteraf toch meer gaan hechten aan dat kind en haar familie dan ik had verwacht. Het is dus niet alleen haar, maar ook alles erom heen.
De reden dat het over is gegaan komt doordat ik de sfeer op het werk (werk liep niet goed etc..) ik ook prive meenam waardoor ik de leuke dingen van onze relatie eigenlijk niet meer zag cq down was. Nu is het werkprobleem al lang opgelost, maar heb ik dus als het ware een liefdesprobleem. Ik mis haar (of wellicht gewoon liefde). Een knuffel etc...
Lang niet te vergelijken met jouw situatie want achterin de tuin wonen van je ouders lijkt mij nou niet echt fijn als je een bepaalde leeftijd en kind hebt. Ik hoop dat je snel iets kunt vinden voor jezelf met deze overspannen huizenmarkt.
De reden dat het over is gegaan komt doordat ik de sfeer op het werk (werk liep niet goed etc..) ik ook prive meenam waardoor ik de leuke dingen van onze relatie eigenlijk niet meer zag cq down was. Nu is het werkprobleem al lang opgelost, maar heb ik dus als het ware een liefdesprobleem. Ik mis haar (of wellicht gewoon liefde). Een knuffel etc...
Lang niet te vergelijken met jouw situatie want achterin de tuin wonen van je ouders lijkt mij nou niet echt fijn als je een bepaalde leeftijd en kind hebt. Ik hoop dat je snel iets kunt vinden voor jezelf met deze overspannen huizenmarkt.
Backup:
Backup: