Voorjaar 2024
Re: Voorjaar 2024
Zie ik net een mail verschijnen dat ze in afdeling Gelre ook DUO willen gaan introduceren in het najaar.
Dit gaat voor kwade reacties zorgen bij mijn club waar ik stop met competitie spelen.
Ik weet dat daar niemand op een DUO-competitie zit te wachten en ik hoop eerlijk gezegd dat ze in afdeling Gelre nauwelijks aanmeldingen voor gaan krijgen zodat ze helemaal niets daarvoor kunnen gaan opstarten, want zoals jullie weten ben ik fel tegen de DUO-comepetitie.
Wel bijzonder is dat op de grens van de afdeling gezocht gaat worden naar DUO teams van andere afdelingen. Blijkbaar is de grens van de afdeling bij DUO dan ineens niet meer heilig.
Dat de grens van de afdelingen weg zouden gaan ben ik namelijk wel al lang voorstander van, want dat zou indelen vele malen makkelijker maken voor teams die aan de grens van een afdeling zitten.
Dit gaat voor kwade reacties zorgen bij mijn club waar ik stop met competitie spelen.
Ik weet dat daar niemand op een DUO-competitie zit te wachten en ik hoop eerlijk gezegd dat ze in afdeling Gelre nauwelijks aanmeldingen voor gaan krijgen zodat ze helemaal niets daarvoor kunnen gaan opstarten, want zoals jullie weten ben ik fel tegen de DUO-comepetitie.
Wel bijzonder is dat op de grens van de afdeling gezocht gaat worden naar DUO teams van andere afdelingen. Blijkbaar is de grens van de afdeling bij DUO dan ineens niet meer heilig.
Dat de grens van de afdelingen weg zouden gaan ben ik namelijk wel al lang voorstander van, want dat zou indelen vele malen makkelijker maken voor teams die aan de grens van een afdeling zitten.
Laatst gewijzigd door Wizzy82 op 11 Apr 2024, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
Klinkt heel logisch wat je benoemt, zelfs als je eigenlijk niet echt van de kinderen bent. Je gaat toch hechten/houden van.... die knuffel mistte ik al wat langer omdat mijn vrouw geen behoefte meer aan had aan het fysieke gedeelte, inclusief de knuffel... die behoefte heb ik wel, daarom is het ook over nu. We houden nog wel van elkaar, we gunnen elkaar al het beste en we hebben een kind samen (echt mijn alles en het allerbelangrijkste). Maar ja ik mis haar toch ook wel, maar anders, minder heftig dan ik mijn kind mis.
Ook met meenemen naar huis van het werk heb ik gehad en zorgde destijds voor een dip in onze relatie, dus dat herken ik ook erg goed. Moet zeggen, het achterin in de tuin wonen bij mijn ouders heb ik niet veel moeite mee, ze laten me redelijk mijn eigen ding doen en leven leiden. Ik zie ze wel vaker dan voorheen, maar ja we moeten nu wel andere stappen ondernemen, want dit is slechts tijdelijk, ik hou dit niet heel lang vol.
De huizenmarkt helpt hier zeker niet in mee.
Heb jij al eens uitgesproken naar haar hoe jij je voelt? Zo nee, doen! Anders blijf je maar afwachten tot je ons een weegt. Verstandiger is knopen doorhakken en proberen er weer voor te gaan of juist een punt erachter te zetten.
Makkelijk zeggen nu voor mij, heeft bij ons dus ook veel te lang geduurd. Komt ook omdat we het te goed samen hadden, te veilig, te makkelijk... terwijl je eigenlijk beiden niet echt gelukkig bent in de relatie. Nu speelt het wel mee dat we een kind samen hebben en daar ook alleen probeerden rekening mee te houden. Nu is hij 12 en begrijpt veel meer dingen, maar het is nooit een goede leeftijd denk ik, het is nooit leuk als je ouders scheiden. Misschien ziet dat kind van haar jou ook wel als een soort ouder?
Ook met meenemen naar huis van het werk heb ik gehad en zorgde destijds voor een dip in onze relatie, dus dat herken ik ook erg goed. Moet zeggen, het achterin in de tuin wonen bij mijn ouders heb ik niet veel moeite mee, ze laten me redelijk mijn eigen ding doen en leven leiden. Ik zie ze wel vaker dan voorheen, maar ja we moeten nu wel andere stappen ondernemen, want dit is slechts tijdelijk, ik hou dit niet heel lang vol.
De huizenmarkt helpt hier zeker niet in mee.
Heb jij al eens uitgesproken naar haar hoe jij je voelt? Zo nee, doen! Anders blijf je maar afwachten tot je ons een weegt. Verstandiger is knopen doorhakken en proberen er weer voor te gaan of juist een punt erachter te zetten.
Makkelijk zeggen nu voor mij, heeft bij ons dus ook veel te lang geduurd. Komt ook omdat we het te goed samen hadden, te veilig, te makkelijk... terwijl je eigenlijk beiden niet echt gelukkig bent in de relatie. Nu speelt het wel mee dat we een kind samen hebben en daar ook alleen probeerden rekening mee te houden. Nu is hij 12 en begrijpt veel meer dingen, maar het is nooit een goede leeftijd denk ik, het is nooit leuk als je ouders scheiden. Misschien ziet dat kind van haar jou ook wel als een soort ouder?
Nieuwe competitie frame: Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Yasaka New Era 2,0mm
Backup frame 1: Yinhe 980
BH: Dawei Saviga V
FH: Reactor Thunder 2.0
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio DK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Bij onze regio (Oost) is het dus afgelopen seizoen geïntroduceerd, weinig animo, maar wel teams die gestart zijn.... sommigen vanwege dat ze regulier toch te laat vonden worden doordeweeks, dus die zijn er nu uiteindelijk blij mee.Zie ik net een mail verschijnen dat ze in afdeling Gelre ook DUO willen gaan introduceren in het najaar.
Dit komende seizoen wordt dus pas de 2de keer en ze zijn het nu heel erg aan het promoten.... bij onze club gaat het dus mogelijk een combi worden van regulier en DUO (d.w.z. 1 team regulier en 1 team DUO)... maar dat is dan uit nood... want ik zou dan DUO moeten gaan spelen, terwijl ik dit niet wil (ja als extra helemaal prima, maar eigenlijk niet als enige competitie).
Ik heb uiteraard uitgesproken wat ik nog voor haar voel (is al een jaar uit), maar volgens haar is er teveel gebeurd om het nog opnieuw te proberen. We spreken bij elkaar af om spellen te spelen (gezamenlijke hobby), maar gezien ze opnieuw aan het daten is gegaan doe ik dat nu bewust niet meer want ik wil definitief over haar heen komen qua gevoel.
Ik zag haar dochter maar 1x in de 2 weken en met vakanties op de camping. Dat laatste is natuurlijk wel erg intensief en dan neem je automatisch meer een ouderlijke rol aan. Gelukkig luisterde ze meestal wel goed naar mij.
Ik zag haar dochter maar 1x in de 2 weken en met vakanties op de camping. Dat laatste is natuurlijk wel erg intensief en dan neem je automatisch meer een ouderlijke rol aan. Gelukkig luisterde ze meestal wel goed naar mij.
Backup:
Backup:
Klink voor mij (maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf bepalen) dat het beter voor jou is om die afstand nu te gaan nemen dan. Dus haar niet meer zien, dan raak je los van haar en dan pas krijg jij ook ruimte om aan iets anders te beginnen. Nu heb jij het nog niet losgelaten zo te horen en zij wel.... maar dat is gewoon mijn boerenverstand, ik heb er niet voor geleerd ofzo.Ik heb uiteraard uitgesproken wat ik nog voor haar voel (is al een jaar uit), maar volgens haar is er teveel gebeurd om het nog opnieuw te proberen. We spreken bij elkaar af om spellen te spelen (gezamenlijke hobby), maar gezien ze opnieuw aan het daten is gegaan doe ik dat nu bewust niet meer want ik wil definitief over haar heen komen qua gevoel.
Precies, vandaar dat ik haar niet wil zien bij haar thuis of zo. Helaas zie ik enorm veel opties om wel af te spreken (ik werk namelijk op 5 minuten rijden bij haar vandaar).
Daarnaast moet ik mijn echt inhouden om haar niet te appen etc...
Daarnaast moet ik mijn echt inhouden om haar niet te appen etc...
Backup:
Backup:
-
- Gold Member
1 others liked this
Ow speel je in Oost. Cool. Ik kom uit het oosten (Enschede) en heb bij de jeugd nog wel getafeltennist in mijn jonge jaren (40 jaar terug ).Bij onze regio (Oost) is het dus afgelopen seizoen geïntroduceerd ...
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Tibhar Evolution FX-D
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Dan kun je dus bij afdeling Oost perfect zitten wat de invloed van de DUO-competitie is geweest tov vorig seizoen.
Ik heb even gekeken. Het is ten koste gegaan van 13 reguliere teams (aantal reguliere teams minder tov vorig seizoen). Tel dit keer ongeveer keer 3 is zo'n 39 spelers.
Ik heb even gekeken. Het is ten koste gegaan van 13 reguliere teams (aantal reguliere teams minder tov vorig seizoen). Tel dit keer ongeveer keer 3 is zo'n 39 spelers.
Backup:
Backup:
Ik snap echt niet waarom ze het gaan introduceren in afdeling Gelre. Altijd geen ik gedacht dat er te weinig animo voor is. Ik ben dan ook benieuwd welke clubs volgend seizoen een DUO-competitie team zullen hebben. Ik verwacht dat het vooral clubs zijn met een eigen zaal. Voor mijn relatief kleine club is het geen optie vanwege extra huur.
Daarnaast staat in de aankondigingsbrief ook nog een fout want in afdeling Zuidwest wordt geen duo gespeeld bij de senioren dus met die regio kunnen duo's die daarmee dichtbij de grens zitten in afdeling Gelre geen competitie poule vormen.
Daarnaast staat in de aankondigingsbrief ook nog een fout want in afdeling Zuidwest wordt geen duo gespeeld bij de senioren dus met die regio kunnen duo's die daarmee dichtbij de grens zitten in afdeling Gelre geen competitie poule vormen.
Backup:
Backup:
-
- Gold Member
Hier is er een club dat juist alleen DUO speelt voor korter zaalhuur.
Bij ons zelf is alles door elkaar. Maar inderdaad dat is wel eigen zaal.
Mogelijk dat de teams in zuidwest dan onder gelre vallen en daarom niet apart staan?
Ik weet het niet hoor ... Hier is niks veranderd in regio's
Bij ons zelf is alles door elkaar. Maar inderdaad dat is wel eigen zaal.
Mogelijk dat de teams in zuidwest dan onder gelre vallen en daarom niet apart staan?
Ik weet het niet hoor ... Hier is niks veranderd in regio's
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Mijn team heeft zonder mij met 8-2 verloren en staan nog dikker onderaan.
Ik ben vanavond bij de club waar in volgend jaar spel competitie gaan kijken en coachen.
Met name het jeugdig team dat daar bij de volwassenen in de 6e klasse speelt kan wel wat coaching gebruiken. Ze hebben 6-4 gewonnen. Van een sterke speler konden ze gewoon niet winnen. De rest wonnen ze wel al maakte een speler nog een slippertje die in de 5e game van een speler te verliezen met ruim 150 rating verschil.
Ik ben vanavond bij de club waar in volgend jaar spel competitie gaan kijken en coachen.
Met name het jeugdig team dat daar bij de volwassenen in de 6e klasse speelt kan wel wat coaching gebruiken. Ze hebben 6-4 gewonnen. Van een sterke speler konden ze gewoon niet winnen. De rest wonnen ze wel al maakte een speler nog een slippertje die in de 5e game van een speler te verliezen met ruim 150 rating verschil.
Backup:
Backup:
Ik weet niet of je dit zo kunt stellen, aangezien er al jaren lang een terugloop is in Oost en ja, er zullen vast sommigen (een team weet ik zeker) gekozen hebben voor DUO i.p.v. regulier, maar er zijn ook vast teams, die nu DUO zijn gaan spelen, maar anders hadden moeten stoppen... gezien dat je dan niet genoeg spelers in je team hebt soms (ook wij spelen nu met dit probleem, er is mogelijk een oplossing, maar die is nog niet zeker). Er zou namelijk weer iemand gaan spelen, die kan dan in het hoogste team en dan kan 1 van hen naar ons toe (weten al wie), maar dan moet wel die ene ook echt dit seizoen mee gaan spelen, anders hebben we niet voldoende spelers om 2 reguliere teams te vormen. Maar misschien wel 1 regulier en 1 DUO.Dan kun je dus bij afdeling Oost perfect zitten wat de invloed van de DUO-competitie is geweest tov vorig seizoen.
Dat is nog wel een flink eindje bij mij vandaan. In de jeugd heb ik helaas niet gespeeld, begonnen op mijn 38ste en dit jaar wordt ik 45... dus reken maar uit ;-)Ow speel je in Oost. Cool. Ik kom uit het oosten (Enschede) en heb bij de jeugd nog wel getafeltennist in mijn jonge jaren (40 jaar terug ).Bij onze regio (Oost) is het dus afgelopen seizoen geïntroduceerd ...
Nou afgelopen vrijdag heeeeel veeel gespeeld (ik viel in in team 1 en moest met ons eigen team tegen de koploper).
ps. speler C kwam pas na 22.00uur (kon niet anders en was afgestemd met tegenstander, dus volgorde hieronder is niet hoe het gespeeld is)
Ik hou het wat korter dan normaal, anders wordt een veel te lang verhaal. De koploper kwam dit keer met een volledig ander team (op 1 speler na, maar dat is invaller LOL) . Er zat maar 1 vaste speler bij, 2 invallers. Ze speelden eigenlijk best goed, maar wij waren toch echt wel een stuk sterker die avond.
Ik begon tegen X en won de eerste vrij snel in 3-0 (ik startte met een 11-0 zelfs), een vrij jonge jongen (ergens in de 20) en zeer aanvallend (I like that) en hij had gewoon moeite met de backspin ballen die hij van mij kreeg, ook mijn plaatsing van kort achter het net tot ver in de hoek had hij moeite mee.
Speler B -Y tegen de invaller die er de vorige keer ook bij was 3-1 winst (vorige keer verloor mijn teamgenoot nog)
Speler C -Z 3-1 winst.
Ik dubbelen met speler B - X/Y 3-0.
B-X 3-0
A - Z 3-0
C- Y 3-1
B - Z 2-3
C - X 1-3
A - Y 3-0
8-2 winst voor ons en we staat nu 2de, met nog 1 wedstrijd te gaan. Wij moeten nog tegen de nummer 3 waar we vorige keer met 4-6 van verloren en de nummer 1 staat 4 punten boven ons en moet nog tegen de nummer 5. Theoretisch kan het dus nog alle kanten op. Ware het niet dat we de laatste wedstrijd slechts met z'n moeten spelen, vanwege gebrek aan spelers die kunnen / geblesseerd zijn.
Ik speelde bij het invallen overigens best goed, de eerste verloor ik met 3-0 4-11, 8-11, 7-11, de 2de 7-11, 12-10, 7-11, 11-9, 5-11 (ik had deze eigenlijk moeten winnen, maar werd ook ongeduldig en viel verkeerde ballen aan). De speler zei achteraf tegen mij: hij wilde nooit meer tegen mij spelen, veel te moeilijk (ik moet zeggen er zaten geweldige rallies tussen).
De 3de: 4-11, 11-8, 7-11, 8-11 ( deze partij zat ik niet eens echt lekker in, maar irriteerde me aan de tegenstander, deze was onsportief (had veel netballen maar heeft geen enkele sorry gezegd... waardoor ik zelfs een keer tegen hem zei: je mag wel eens sorry zeggen hoor...(heb ik serieus nog nooit gedaan tegen iemand, maar na 15 netballen geen enkele sorry.... terwijl ik het andersom wel zei als ik een netbal had).
Goed alledrie dus wel verloren, maar 1 van hun andere spelers verloor ze ook alledrie en in totaal verloren ze met 8-2... dus ik had het nog niet slecht gedaan (tenslotte speelde ik 3 klassen hoger dan ik zelf speel).
Nu ga ik vanaf morgen op vakantie op de motor en kom ik terug (als alles goed gaat) vlak voor ik weer moet spelen voor de laatste van dit seizoen. Veel tafeltennisplezier voor degenen die nog gaan spelen!
ps. speler C kwam pas na 22.00uur (kon niet anders en was afgestemd met tegenstander, dus volgorde hieronder is niet hoe het gespeeld is)
Ik hou het wat korter dan normaal, anders wordt een veel te lang verhaal. De koploper kwam dit keer met een volledig ander team (op 1 speler na, maar dat is invaller LOL) . Er zat maar 1 vaste speler bij, 2 invallers. Ze speelden eigenlijk best goed, maar wij waren toch echt wel een stuk sterker die avond.
Ik begon tegen X en won de eerste vrij snel in 3-0 (ik startte met een 11-0 zelfs), een vrij jonge jongen (ergens in de 20) en zeer aanvallend (I like that) en hij had gewoon moeite met de backspin ballen die hij van mij kreeg, ook mijn plaatsing van kort achter het net tot ver in de hoek had hij moeite mee.
Speler B -Y tegen de invaller die er de vorige keer ook bij was 3-1 winst (vorige keer verloor mijn teamgenoot nog)
Speler C -Z 3-1 winst.
Ik dubbelen met speler B - X/Y 3-0.
B-X 3-0
A - Z 3-0
C- Y 3-1
B - Z 2-3
C - X 1-3
A - Y 3-0
8-2 winst voor ons en we staat nu 2de, met nog 1 wedstrijd te gaan. Wij moeten nog tegen de nummer 3 waar we vorige keer met 4-6 van verloren en de nummer 1 staat 4 punten boven ons en moet nog tegen de nummer 5. Theoretisch kan het dus nog alle kanten op. Ware het niet dat we de laatste wedstrijd slechts met z'n moeten spelen, vanwege gebrek aan spelers die kunnen / geblesseerd zijn.
Ik speelde bij het invallen overigens best goed, de eerste verloor ik met 3-0 4-11, 8-11, 7-11, de 2de 7-11, 12-10, 7-11, 11-9, 5-11 (ik had deze eigenlijk moeten winnen, maar werd ook ongeduldig en viel verkeerde ballen aan). De speler zei achteraf tegen mij: hij wilde nooit meer tegen mij spelen, veel te moeilijk (ik moet zeggen er zaten geweldige rallies tussen).
De 3de: 4-11, 11-8, 7-11, 8-11 ( deze partij zat ik niet eens echt lekker in, maar irriteerde me aan de tegenstander, deze was onsportief (had veel netballen maar heeft geen enkele sorry gezegd... waardoor ik zelfs een keer tegen hem zei: je mag wel eens sorry zeggen hoor...(heb ik serieus nog nooit gedaan tegen iemand, maar na 15 netballen geen enkele sorry.... terwijl ik het andersom wel zei als ik een netbal had).
Goed alledrie dus wel verloren, maar 1 van hun andere spelers verloor ze ook alledrie en in totaal verloren ze met 8-2... dus ik had het nog niet slecht gedaan (tenslotte speelde ik 3 klassen hoger dan ik zelf speel).
Nu ga ik vanaf morgen op vakantie op de motor en kom ik terug (als alles goed gaat) vlak voor ik weer moet spelen voor de laatste van dit seizoen. Veel tafeltennisplezier voor degenen die nog gaan spelen!
-
- Silver Member
Veel plezier!Nu ga ik vanaf morgen op vakantie op de motor
Hou je de glimmende kant boven, alsjeblieft?
Montage van tafeltennisrubbers nu nóg beter en makkelijker!
KORTE DEMOVIDEO: https://youtu.be/8bG-GBoKCK0
(Wereldprimeur:) Combinatie roterende snijtafel én rubberpers Bsp24
https://www.ardane.com/belagpresse/indexnl.php
Dat was ik van plan... alleen mogelijk gaat het helemaal niet door... net de laatste weerberichten bekeken, het gaat veel slechter weer worden dan verwacht... met veel regen en koud. Niet echt wat ik voor ogen had voor een motorvakantie, dus ik twijfel nu erg, aangezien er privé ook veel te doen is momenteel (huis zetten we nu te koop, scheiding zetten we in gang). Mogelijk zet ik mijn plezier aan de kant en ga ik voor de praktische dingen nu.... hoe plannen weer kunnen veranderen (ik zou eigenlijk al afgelopen zaterdag gaan, maar door die prive omstandigheden is het al telkens een dag opgeschoven en nu ziet het er voor deze week heel slecht uit en volgende week ietsje beter, maar nog niet echt geweldig...Veel plezier!Nu ga ik vanaf morgen op vakantie op de motor
Hou je de glimmende kant boven, alsjeblieft?
-
- Silver Member
Lijkt me zonde van de vakantiedagen om nu bij dit weer op de brommer te gaan zitten.
Zou je nu, als je aan vakantie toe bent, niet liever ergens in een Therme/Spa een dagje gaan badderen en een hapje eten (als mini-vakantie) ...en dan in juni of zo te gaan rijden? Ongetwijfeld zijn er dan ook georganiseerde toertochten en motorfiets-events.
Zou je nu, als je aan vakantie toe bent, niet liever ergens in een Therme/Spa een dagje gaan badderen en een hapje eten (als mini-vakantie) ...en dan in juni of zo te gaan rijden? Ongetwijfeld zijn er dan ook georganiseerde toertochten en motorfiets-events.
Montage van tafeltennisrubbers nu nóg beter en makkelijker!
Ja, voorlopig besloten en afgesproken (hoop gebeurd deze dag) dat ik morgen gewoon aan het werk ga en dus mijn vakantiedagen niet gebruik. Verder wel tijd vrij om afspraken met huis fotograaf, makelaar, hypotheekadviseur te doen. Morgen is de missie (voor mijn vrouw) om de mediator te spreken en te regelen dat we daar een afspraak mee hebben. Alles moet binnen nu en 6 maand zo'n beetje afgehandeld worden, daarbij zijn we helaas ook afhankelijk van alle andere partijen natuurlijk.Lijkt me zonde van de vakantiedagen om nu bij dit weer op de brommer te gaan zitten.
Motortripje zal ik ongetwijfeld nog wel gaan doen dit jaar, maar lastig te zeggen wanneer gezien alle drukte die we gaan krijgen. Mogelijk ga ik dan ook wat korter en dichterbij en focus ik me op volgend jaar een keer een langere trip te doen.
Het liefst ga ik dan dit jaar ook nog ergens kort een geniet/uitrust vakantie proberen te pakken. Maar dat zien we wel weer dan.
Liefst ga ik niet met een georganiseerde reis mee, past niet zo bij me en is ook schreeuwend duur in vergelijking (meestal verblijven ze ook in hotels en daar hou ik niet van).
Een dagje badderen/sauna deed ik wel eens met mijn vrouw, alleen zou ik daar nooit aan beginnen.... waarom niet, geen idee.
-
- Gold Member
1 others liked this
Heel veel sterkte 2face .... lastige tijden.
Vanavond mijn laatste competitie wedstrijd gehad. duo. 3.2 gewonnen.
Tegen de prater (contstant praten, zo doe je dat, let op dat zijn noppen, kijk die ouwe kan nog wel wat bla bla bla).
Ik heb er geen last van. Enige frustratie van zijn kant. In de 5e set als het spannend wordt wil ik nog wel eens met de noppen serveren en dan contra. Vaak slaan ze die in het net. Dit keer ook ... was hele rare strakke bal en hij was ook verbaasd. Maar werd wel boos omdat ik niet opgegooid zou hebben. Aangezien ik dat altijd doe was ik me daar niet van bewust en ik was dan ook echt in de veronderstelling dat het zijn frustratie was. Het was bij 6-8 voor mij ofzo, dus nu 6-9. Wedstrijd met 6-11 gewonnen. Na handjes/boks geven terug naar teamgenoot en vroeg gooide ik niet op ??? Nee was wel twijfel geval. Dus ik terug naar de tegenstander ... toen werd hij nog bozer en gooide zijn batje in de tas ... ok beter had ik dat niet gedaan. Maar goed. Als ik het echt bewust geweten had zou ik het punt wel over hebben willen spelen, maar ik zat zelf ook hoog in de adrenaline en volgens mij gooide ik de bal gewoon op zoals altijd.
Daarna mijn 2e wedstrijd. Daar kwam ik te kort. Te vaak kwam de bal hoog en kort over het net terug die hij dan kon rammen. Toch maar de d.tecs ipv hellfire x? zucht waarom zo twijfelen sukkel.
Maar goed. 1 gewonnen en 1 verloren. Mijn teamgenoot beide gewonnen (dat is die hoge rating speler die nieuw is en alleen speelt als het niet anders kan in de duo). Hij was niet tevreden maar won wel gewoon. Dubbelen ging niet zo best. Sinds ik met noppen speel is dubbelen wel een stuk lastiger geworden vind ik .... maar goed. in 4 sets verloren. Wedstrijd 2-3 gewonnen en het waren de koplopers. Dus geen slecht resultaat.
We staan nu 3e maar de rest moet morgen nog spelen. Dus eind van de week weten we de eindposities.
Rating is van 1125 gestegen naar een 1217 +92 punten. Ik zit nu meer op de plek waar ik mezelf ook had ingeschat.
Doel was 1200, 33 en 50% spelen. Uiteindelijk 39 en 61%. Dus iets beter als verwacht. Volgend seizoen wil ik de 50% regulier, en 66% duo halen. Beide 2e klasse. Kijken of we weer een team kunnen maken of dat ik wat anders moet verzinnen voor de DUO. Regulier is verder geregeld. 1 gaat wat minder spelen ivm werk, maar we zijn met 5 dus dat moet lukken.
Zal eind vd week eindresultaten posten.
Vanavond mijn laatste competitie wedstrijd gehad. duo. 3.2 gewonnen.
Tegen de prater (contstant praten, zo doe je dat, let op dat zijn noppen, kijk die ouwe kan nog wel wat bla bla bla).
Ik heb er geen last van. Enige frustratie van zijn kant. In de 5e set als het spannend wordt wil ik nog wel eens met de noppen serveren en dan contra. Vaak slaan ze die in het net. Dit keer ook ... was hele rare strakke bal en hij was ook verbaasd. Maar werd wel boos omdat ik niet opgegooid zou hebben. Aangezien ik dat altijd doe was ik me daar niet van bewust en ik was dan ook echt in de veronderstelling dat het zijn frustratie was. Het was bij 6-8 voor mij ofzo, dus nu 6-9. Wedstrijd met 6-11 gewonnen. Na handjes/boks geven terug naar teamgenoot en vroeg gooide ik niet op ??? Nee was wel twijfel geval. Dus ik terug naar de tegenstander ... toen werd hij nog bozer en gooide zijn batje in de tas ... ok beter had ik dat niet gedaan. Maar goed. Als ik het echt bewust geweten had zou ik het punt wel over hebben willen spelen, maar ik zat zelf ook hoog in de adrenaline en volgens mij gooide ik de bal gewoon op zoals altijd.
Daarna mijn 2e wedstrijd. Daar kwam ik te kort. Te vaak kwam de bal hoog en kort over het net terug die hij dan kon rammen. Toch maar de d.tecs ipv hellfire x? zucht waarom zo twijfelen sukkel.
Maar goed. 1 gewonnen en 1 verloren. Mijn teamgenoot beide gewonnen (dat is die hoge rating speler die nieuw is en alleen speelt als het niet anders kan in de duo). Hij was niet tevreden maar won wel gewoon. Dubbelen ging niet zo best. Sinds ik met noppen speel is dubbelen wel een stuk lastiger geworden vind ik .... maar goed. in 4 sets verloren. Wedstrijd 2-3 gewonnen en het waren de koplopers. Dus geen slecht resultaat.
We staan nu 3e maar de rest moet morgen nog spelen. Dus eind van de week weten we de eindposities.
Rating is van 1125 gestegen naar een 1217 +92 punten. Ik zit nu meer op de plek waar ik mezelf ook had ingeschat.
Doel was 1200, 33 en 50% spelen. Uiteindelijk 39 en 61%. Dus iets beter als verwacht. Volgend seizoen wil ik de 50% regulier, en 66% duo halen. Beide 2e klasse. Kijken of we weer een team kunnen maken of dat ik wat anders moet verzinnen voor de DUO. Regulier is verder geregeld. 1 gaat wat minder spelen ivm werk, maar we zijn met 5 dus dat moet lukken.
Zal eind vd week eindresultaten posten.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Hier moeten ze uit spelen. Ik doe uiteraard niet mee. Zeker niet op de locatie waar ze gaan spelen. In een klein zaaltje met irritant licht en waar je niet ver van de tafel af kunt spelen.
Volgend seizoen andere afdeling en hogere klasse. Vrijwel allemaal nieuwe tegenstanders wat ook voor de nodige afwisseling zorgt. Zin in!
Volgend seizoen andere afdeling en hogere klasse. Vrijwel allemaal nieuwe tegenstanders wat ook voor de nodige afwisseling zorgt. Zin in!
Backup:
Backup: