Nieuw: Virtuoso AC

Hier kun je informatie vinden of vragen over frames.
BBB
Advanced Member
Advanced Member

Nieuw: Virtuoso AC

Berichtdoor BBB » 05 Jan 2021, 13:49

Dag allen,

Destijds door dit forum in de richting van de OSP frames geduwd en heb daar tot de dag van vandaag geen spijt van. Speel zelf al een hele tijd naar volle tevredenheid met de Virtuoso -. Onwijs veel gevoel en spin, best snel en met veel controle. Eigenlijk een frame dat ik nooit meer ga inruilen. Dat in tegenstelling tot mijn rubbers waar ik toch elk seizoen wel wat mee experimenteer... :)

Keek laatst even op de website van OSP en zag dat ze een nieuwe website hebben. En dat niet alleen, ze hebben ook een nieuwe Carbon versie van de Virtuoso.

http://ospblades.com/virtuoso-ac-aramid ... poly-ball/

Ik heb me haast bijna op zicht gekocht, zo mooi is ie :). Maar na het lezen heb ik inderdaad op de bestelknop gedrukt. Zal jullie tzt laten weten hoe deze speelt!

Groet,
BBB
Frame: Virtuoso OFF-
FH: Xiom Omega VII Euro 2.0
BH: Xiom Omega IV Elite 1.8

Danny1973
Moderator
Moderator

Re: Nieuw: Virtuoso AC

Berichtdoor Danny1973 » 05 Jan 2021, 18:18

Ik ben ook een liefhebber van OSP, en dan vooral de Virtuoso off-. De nieuwe site zag ik ook voorbij komen. Het nieuwe logo en de uitstraling is een stuk proffesioneler. Ik ben heel benieuwd hoe het frame je bevalt, en hoe groot het verschil is met de off-. Ik wil nu even geen nieuwe frames kopen, maar begrijp jouw druk op de order knop.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max

BBB
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor BBB » 05 Jan 2021, 19:11

Zou zelf eigenlijk ook de Virtuoso off- (heb die 2x) nieuwe versie willen testen om te zien of dat anders is (bewerkt voor plastic bal) maar dat is me net even te gek. Haha!

BBB
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor BBB » 27 Dec 2021, 15:03

Hij staat inmiddels te koop.

Heb tot nu toe eigenlijk altijd met all-woord frames gespeeld (Andro tempertech ALL+, Virtuoso OFF-) en grijp daar toch weer op terug. Wel een aantal carbon frames geprobeerd maar mis hier toch een bepaald gevoel. Ik vind dit frame in vergelijking met de all-wood versie iets te direct en mis de mooie boog die je met de all-wood maakt. Wat betreft sweet spot merk ik daarnaast geen verschil met de all-wood versie, dat is toch ook wel iets wat mij nieuwsgierig maakte. Jammer maar helaas!