Ben op zoek naar een winkel die een redelijke voorraad heeft want tot op heden zit het, op z'n zachts gezegd niet mee.
Kort geleden kleding besteld bij TTsport en kreeg meteen een melding dat het niet op voorraad was. Na een week gebeld en kreeg te horen dat het ieder moment geleverd werd. Uiteindelijk heeft het twee volle weken geduurd voordat ik het in huis had.
Omdat ik in het verleden altijd goede ervaring met hen heb gehad toch een paar weken later een frame besteld. Ook nu weer meteen een mail dat het niet in voorraad was. Het duurde uiteindelijk 3 weken voordat het frame werd geleverd.
Dus ik denk: "Hier trap ik niet meer in. Ik koop alleen nog maar bij een winkel die de voorraad aangeeft'"
Vervolgens bij Posno rubber besteld want die geeft de voorraad aan maar werd de volgende dag gebeld met de mededeling............... Afijn, je raadt het al. Duurde al met al bijna twee weken.
Dan maar naar winkel nummer 3 te weten TT123. Ik heb daar 2 rubbers besteld maar hoorde niets. Geen mail, geen telefoontje..... niets!
Na een dag of 3 maar eens gebeld en kreeg te horen dat het niet in voorraad was maar het zou die week nog binnenkomen. Na anderhalve week nog maar eens gebeld en weer kreeg ik te horen dat het nog niet binnen was maar dat het die dag binnen zou komen.
Goed, je raadt het al, inmiddels ben ik 2 weken verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik moet zeggen, Aliexpress gaat sneller dus je bent bijna geneigd om je spullen daar maar te bestellen.
Dandoysport lijkt me een grote winkel, dus wellicht is dat iets maar ik heb geen ervaring met hen. Wie heeft een goede tip?
Betrouwbare winkel gezocht
Betrouwbare winkel gezocht
Frame: OSP Ultimate II
FH: Ritc 729 Battle II Provincial Gold 2,15 mm
BH: Dawei 388 C-2 1,8 mm lange noppen
Frame: OSP Virtuoso off+
FH: Ritc 729 Battle II 2,1mm
BH: KTL Stranger Attack 1,2 mm lange noppen
Re: Betrouwbare winkel gezocht
Ik zou altijd fysiek langsgaan bij een winkel.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Waarom zou ik? Ik weet wat ik moet hebben dus zit niet op het advies van de winkelier te wachten. Daarbij komt, de dichtstbijzijnde winkel is ca 50 km rijden. Bijna 100km heen en terug kost me 3x zoveel aan brandstof als de verzendkosten.
Frame: OSP Ultimate II
-
- Gold Member
Ik heb de laatste paar x besteld bij dandoysports (https://nl.dandoy-sports.eu/).
Ten eerste omdat ze een grote voorraad hebben. Stiga Cybershape wood, Hellfire X ox in het groen.
Beide kan ik verder niet in 1 winkel bestellen. Ik heb daar vorig jaar mei wat besteld, en dit jaar ook al 2 x.
Wat mij verbaasd is de sneller levering als het op voorraad is. Complete bats netjes geplakt en goed verpakt en bij een heel bat heb je geen eens verzendkosten. Ik heb daar nog nooit kleding besteld maar ik neem aan dit hier ook geen problemen mee zijn.
Als het niet in mijn lokale winkel te krijgen is bestel ik daar. Volgende winkelwagentje staat alweer klaar.
Ten eerste omdat ze een grote voorraad hebben. Stiga Cybershape wood, Hellfire X ox in het groen.
Beide kan ik verder niet in 1 winkel bestellen. Ik heb daar vorig jaar mei wat besteld, en dit jaar ook al 2 x.
Wat mij verbaasd is de sneller levering als het op voorraad is. Complete bats netjes geplakt en goed verpakt en bij een heel bat heb je geen eens verzendkosten. Ik heb daar nog nooit kleding besteld maar ik neem aan dit hier ook geen problemen mee zijn.
Als het niet in mijn lokale winkel te krijgen is bestel ik daar. Volgende winkelwagentje staat alweer klaar.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Tibhar Evolution FX-D
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Tibhar Evolution FX-D
BH: S&T HellFire X ox green
-
- Silver Member
Het ligt er maar aan wat je zoekt.
Zo koop ik best spulletjes bij Ali, maar voor enkele exotische merken (zoals Lion en Spinlord) kom je steevast bij https://ttdd.eu/ uit. Zeer betrouwbaar, uitstekende eigen artikelbeschrijvingen en ze versturen snel, ook naar Nederland.
Zo koop ik best spulletjes bij Ali, maar voor enkele exotische merken (zoals Lion en Spinlord) kom je steevast bij https://ttdd.eu/ uit. Zeer betrouwbaar, uitstekende eigen artikelbeschrijvingen en ze versturen snel, ook naar Nederland.
UNIEK! Bsp24: Combinatie van roterende snijtafel én rubberpers
Korte demovideo | Uitgebreide info
Nu tijdelijk met gratis prima plakstift!
Korte demovideo | Uitgebreide info
Nu tijdelijk met gratis prima plakstift!
Ik verbaas me over dit soort berichten, dan heb ik blijkbaar meestal geluk.
Ik heb wel eens besteld bij sporteurope.nl en dat verliep goed, soepel en snel (maar ja dat was ook op voorraad, anders bestel ik het niet in NL).
9 van de 10 keer bestel ik gewoon bij Ali, maar ik heb dan ook met name chinese rubbers en dan ben je via Ali toch wel een stuk goedkoper uit en als je de juiste verzending kiest (je hebt veel 5-daagse en 7 daagse en 10 daagse leverings mogelijkheden tegenwoordig) dan heb je het ook altijd binnen die tijd. Je kan ook gokken en dan heb ik wel eens meegemaakt dat ik het met 2 dagen had, maar ook wel eens 2-3 maand heb moeten wachten, maar dan weet je ook dat die die gok neemt.
Recent nog 4 noppen rubbers besteld, maar ik had zelf een fout gemaakt in het adres (combi van mijn oude en nieuwe adres) dus aangekomen in NL kon PostNL het niet verwerken en die hebben het retour gestuurd... het duurde even een paar weken, maar al mijn geld ook terug gehad van de chinese leverancier, dit terwijl het eigenlijk mijn fout was.
Ik heb wel eens besteld bij sporteurope.nl en dat verliep goed, soepel en snel (maar ja dat was ook op voorraad, anders bestel ik het niet in NL).
9 van de 10 keer bestel ik gewoon bij Ali, maar ik heb dan ook met name chinese rubbers en dan ben je via Ali toch wel een stuk goedkoper uit en als je de juiste verzending kiest (je hebt veel 5-daagse en 7 daagse en 10 daagse leverings mogelijkheden tegenwoordig) dan heb je het ook altijd binnen die tijd. Je kan ook gokken en dan heb ik wel eens meegemaakt dat ik het met 2 dagen had, maar ook wel eens 2-3 maand heb moeten wachten, maar dan weet je ook dat die die gok neemt.
Recent nog 4 noppen rubbers besteld, maar ik had zelf een fout gemaakt in het adres (combi van mijn oude en nieuwe adres) dus aangekomen in NL kon PostNL het niet verwerken en die hebben het retour gestuurd... het duurde even een paar weken, maar al mijn geld ook terug gehad van de chinese leverancier, dit terwijl het eigenlijk mijn fout was.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Globe 979 oX
FH: TSP Ventus Speed 2.2
Backups:
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Yasaka New Era 2,0mm
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio DK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13