Toch lekkere resultaten.Vanavond was de eerste avond van de zomeravond competitie.
Of gewoon 5 toernooitjes waar je in een poule van 5 speelt.
De winnaar krijgt een prijsje en 6 punten.
Dat 5 avonden en de persoon met de meest punten is 'kampioen'.
Ik was nummer 4 van de poule in rating. Mijn eerste wedstrijd was tegen de zomeravond kampioen van 2023 ......
Iemand met lange noppen met spons. Ik wil met me batje met de D.tecs oefenen en kijken hoe het gaat.
Training ging wel goed, maar was tegen een lage speler.
Ik kan het lang of kort maken .... maar die D.tecs wordt hem niet. Echt veel te snel en veel te weinig controle.
Ik heb de wedstrijd wel gewonnen met 3-1 maar voelde zeker niet goed.
Na de wedstrijd dus mijn normale batje pakken en this is it dan maar.
2e wedstrijd de 1e set verloren, maar daarna 3-1 gewonnen.
3e wedstrijd was tegen een clubgenoot met lange noppen met spons maar die lange slagen maakt om de bal terug te brengen en een goede aanval met de fh heeft. Maar ik kon simpel gebruik maken van zijn noppen en met 3-0 gewonnen zonder al te veel moeite.
De laatste was tegen de hoogste speler. Weer de eerste set verloren maar vooral doordat ik te veel zelf wilde doen. Dus daarna constant mezelf erop wijzen dat hij bijna geen eigen punten pakt en alleen wint op mijn fouten .. dus rustig aan Marc, rustig aan.
Ook deze weer met 3-1 gewonnen.
Dus voor deze avond eerste geworden en 6 punten verdient. Volgende week zelfde maar dan op een andere club. In totaal 5 avonden en de 4 beste tellen.
Ik weet nu in ieder geval dat die D.tecs in de prulenbak kunnen. Dat gaat hem niet worden.
Leuk dat jullie dit nog doen, hier even een tijdje geen tafeltennis, de eerste keer is pas weer op 31-8 als ik met een toernooi meedoe.
Moet ook zeggen dat de prio nu elders ligt, midden in een verbouwing bij mijn ex, daarnaast verhuizen, eigen woning binnenkort waar ik ook het nodige moet doen... even focus hierbij.
Wel veel noppen spelers, of was dat toeval dat die bij jou in de poule zaten?