Vandaag was dag 3 van de wedstrijden.
Ik had gevraagd mij iets hoger in te delen want de vorige tegenstanders vond ik iets te laag.
Nu allemaal tegenstanders rond de 1150.
Gespeeld met mijn nieuwe frame met de MX-S.
Eerste wedstrijd tegen iemand met 2 x korte noppen.
Maakte best veel fouten met de forehand .. mooi opgezet maar mis.
Ik ga het de schuld op de korte noppen dat het effect anders is.
Wel 3-1 gewonnen ....
2e wedstrijd tegen een bekende. Nu later nagekeken heb ik er 3 vd 4 x van verloren.
Maar ik speelde slecht, vooral forehand. Veel fouten. Weer mooi opgezet en pats mis.
Net, over ... alles behalve op tafel. Echt dikke 3-0 aan de broek waarbij dus vooral fouten met de forehand.
Daarna mijn andere frame maar gepakt. Geen gevoel met het rubber.
3e wedstrijd was mooi. Goed gespeeld. Lekker gespeeld. Forehand voelde gelijk weer goed.
1e set gewonnen, 2e set stond ik 10-6 achter maar toch gewonnen.
3e set wilde ik te graag .... verloren. 4e set alles gegeven maar net verloren. En de 5e set was ik niet thuis. Verloren.
Laatste wedstrijd was voor mijn tegenstander spannend. Tot nu toe had iedereen er 2 gewonnen, alleen ik 1. Zou hij winnen was hij 1e en ik laatste. Maar ik speelde goed en won redelijk makkelijker met 3-0 (11.6/11-6/11.8).
Dus nu allemaal 2 gewonnen
. Briefje ingeleverd. Na gesproken en ik stond +1 in sets, 1 stond op 0 en 2 op -2. De 3e ging douchen dus niet meer gekeken. Uiteindelijk stond hij 2 sets in de plus en was dus de winnaar. Op zich niet spannend ... ik ben er nu uit met rubbers en dat is belangrijk.
Straks een weekje vrij en dan nog 2 avonden en spelen om te winnen.