Dat denk ik ook wel, het behoeft training en natuurlijk is wat talent dan ook welkom
Ik weet dat ik nog lang niet opperbest met mijn noppen speel, soms een wedstrijd wel (ik denk dat er dan bezit van me wordt genomen door een ex-tafeltenniser die het al wat langer met noppen heeft gespeeld)...
Nee zonder dollen, ik ken de theorie ondertussen best goed, maar het toepassen tijdens wedstrijden is wat anders... daarom heb ik soms ook tijdens een wedstrijd dat ik na het slaan van de bal boos op mijzelf wordt omdat ik dan niet heb gedaan waarvan ik wel weet dat ik dat ik dat had moeten doen... dat heb ik overigens veel minder met mijn FH, dat ligt dan niet aan de rubbers, maar aan het feit dat ik met mijn FH veel natuurlijker gevoel heb om te tafeltennissen, BH blijft voor mij wat onnatuurlijk aan voelen. Dat komt denk ik om dat ik daar een bepaalde slag heb moeten afleren (die ik vanuit van mijzelf deed).... en ik zit nu altijd in een soort tweestrijd nog met die natuurlijke slag en dat wat ik ondertussen heb geleerd wat ik zou moeten doen.
ps. mijn FH gaat ook niet volgens het boekje, maar dat heb ik afgelopen 6 jaar ook aangehouden en niet geprobeerd af te leren, de BH wel.