Lin Yun ju super zlc €349. Ovtcharov innerforce alc €180. Freitas alc €179,90. Jun Mizutani super zlc €349. Apolonia zlc €249,90.
Zhang Jike zlc €239,90. Innershield layer zlf €169,90. Revoldia cnf €329. Harimoto Tomokazu innerforce super zlc €349.
Harimoto Tomokazu innerforce zlc €259. Lin Gaoyuan alc €179,90. DHS Hurricane long 2 of 5 €229. En nog véél meer.
Deze het liefst beplakt met een prijzig rubbertje van ca. €60 tot €80 per stuk.
Bedenk wel, zonder dit materiaal kan je ècht niet tafeltennissen. Een gewoon houten batje van 5 of 7 laagjes hout is uit den boze. En rubbertjes onder de €30 ? Nooit doen !! Ik begrijp nu dat ik hopeloos achterloopt met mijn batje van €18. 1 rubbertje van €12,90 en een dure van €44,90.
Ik begrijp nu ook mijn winst/verlies percentage . Ik denk erover na om ook maar duur materiaal te kopen zodat ik ook in de top kom te spelen.
Want volgens instagram, youtube, tafeltennis fora (niet dit forum hoor ! ) en internet kan iedereen super goed met dit nieuwe materiaal spelen en ben je praktisch onverslaanbaar. Vandaar natuurlijk die astronomische prijzen.
Verder wens ik iedereen die net als ik ook nog zo'n oer batje hebben héél véél sterkte. :
Toch wel grappig zo'n post.... ik denk namelijk dat ik nog wel de overtreffende trap heb hier in ;-)
Ik speel nu met een Yinhe Y-13 frame, kostte me ooit €10,93
En op BH Yinhe Qing 0.7mm, € 7,56
En op FH RITC Friendship Zi En-Ting 2.2 mm, kostte €7,28 per 2stuks (€3,64p stuk)
Net allemaal opgezocht op ome Ali, dus totaal €22,13....
Ps. mijn huidige winst verlies percentage is 100%, echter speel ik een klasse te laag denk ik (ik dacht ook eentje hoger te spelen)... bij inval in een klasse hoger 67% (2/3).
Ik vind de bedragen ook niet van deze wereld soms, kan ik ook niet opbrengen, aangezien ik niet eens zeker weet of ik goed kan spelen met dat ene rubber van 40-60€ .... en dan? Weer verkopen.. ook moeilijk en kostbaar.
In totaal heb ik nu denk ik ongeveer 100-150 euro uitgegeven aan materiaal sinds ik 3 jaar geleden startte met TT, maar daar zitten wel iets van 5 frames in en gemiddeld 3-4 rubbers per frame... (ps. helaas 1 keer een verkeerde levering ertussen.)... als maar proberen .. en voorlopig laat ik het hierbij, alleen moet binnenkort eens mijn FH rubber vervangen worden, deze zit er alweer 1,5 jaar op en is ondertussen ruim 2 jaar oud...
Het leuke vind ik, dat ik regelmatig een frame kan uitlenen aan nieuwe spelers, zodat zij al wat kunnen proberen en beter weten wat bij hen past....