Batje voor kind gezocht.

Hier kun je materiaal kopen of te koop aan bieden.
Rembem
Beginner
Beginner

Batje voor kind gezocht.

Berichtdoor Rembem » 21 Nov 2021, 11:34

Zoek een batje voor mijn zoon van 9 jaar die wil beginnen met tt en dus nog geen enkele ervaring heeft. Een licht batje met kleinere kind specifieke handgreep en slagvlak. Wie heeft er nog wat leuks liggen?
Laatst gewijzigd door Rembem op 21 Nov 2021, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Re: Batje voor kind gezocht.

Berichtdoor TwoFace » 21 Nov 2021, 19:02

Zoek een batje voor mijn zoon van 9 jaar. Wie heeft er nog wat leuks liggen?
Ik heb wel wat simpels liggen, goede basis, exacte feiten moet ik nakijken, maar frame is een

Yinhe N9s:

https://revspin.net/blade/galaxy-yinhe-n9s.html

Een goed standaard frame om het mee te leren... rubbers liggen er nog op, welke moet ik even nakijken.
Hoef er ook niet veel voor, is geen dure combi. Voor 10 euro excl. verzendkosten mag het wel weg (inclusief de rubbers).
Frame: Yinhe Y-13
BH: Yinhe Qing 0X
FH: Friendship/729 Xi EnTing 2.2mm

Rembem
Beginner
Beginner

Berichtdoor Rembem » 21 Nov 2021, 19:07

Ik heb wel wat simpels liggen, goede basis, exacte feiten moet ik nakijken, maar frame is een

Yinhe N9s:

Een goed standaard frame om het mee te leren... rubbers liggen er nog op, welke moet ik even nakijken.
Hoef er ook niet veel voor, is geen dure combi. Voor 10 euro excl. verzendkosten mag het wel weg (inclusief de rubbers).

Bedankt voor het aanbod, maar dat frame heb ik al een thuis liggen. Ik kon er helemaal niks mee. Veel te hard en snel, lijkt me zeer ongeschikt voor een kind wat het nog moet leren.
Daarnaast graag een frame met een wat kleinere handgreep en eventueel een iets verkleind slagvlak.
Echt een specifiek kinderframe dus..

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor TwoFace » 22 Nov 2021, 08:36

Yinhe N9s:

Bedankt voor het aanbod, maar dat frame heb ik al een thuis liggen. Ik kon er helemaal niks mee. Veel te hard en snel, lijkt me zeer ongeschikt voor een kind wat het nog moet leren.
Daarnaast graag een frame met een wat kleinere handgreep en eventueel een iets verkleind slagvlak.
Echt een specifiek kinderframe dus..
Ok, geen probleem, ik ervaar het niet als snel, maar heb er ook geen snel rubber om heen liggen, dat scheelt wellicht.
Ik heb er geen met verkleind handgreep liggen, dus daar kan ik niet verder mee helpen dan.

Succes met de zoektocht, bij deze een up.
Frame: Yinhe Y-13
BH: Yinhe Qing 0X
FH: Friendship/729 Xi EnTing 2.2mm