Voorjaar 2025

Hier vind je informatie over de competitie
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Re: Voorjaar 2025

Bericht door Wizzy82 »

Dat gaat waarschijnlijk niet bij die club met worden, maar goed het is te bizar voor woorden dat ze hierom een lidmaatschap opzeggen. Ook de bond denkt daar zo over.

Maar blijkbaar mag en denkt een bestuur dat te mogen doen als een lid het ergens niet mee eens is terwijl het lid met fatsoenlijk met goede voorstellen erover wil praten. Bestuur heeft in deze zaak zoveel fouten gemaakt en dat zien ze nog steeds niet.

Wat is een taak van de technische commissie?
Volgens mij toch met leden in gesprek gaan als er problemen ontstaan bij de teamindeling. Ik heb nooit een gesprek gehad.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ik durf je daar geen antwoord over te geven, het is voor mij allemaal relatief nieuw. Ik wordt toekomstig de wedstrijdsecretaris van onze club, maar ik moet me in alles nog verdiepen, gelukkig weet ik vanuit eigen interesse al wel redelijk veel van de regels, maar v.w.b. bestuur, taken en afspraken onderling etc weet ik nog niet zoveel.

Maar in gesprek gaan met elkaar lijkt me altijd het minste, in elk geval vanuit de menselijke kant.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Zelf heb ik 15 jaar in het bestuur gezeten van de andere tafeltennisclub als bijv. penningsmeester en gewoon bestuurslid.
Ik weet dus veel van bestuurszaken af en hoe de functies werken. Bij die club ging de technische commissie altijd in gesprek met de leden waarbij een teamindeling lastig was (bijv. als een lid eigenlijk te slecht was voor een bepaald team) etc..

@ TwoFace... Jouw taak als competitieleider is niet hetzelfde als technische commissie. Vaak maakt de competitieleider wel de teamindeling, maar deze wordt dan voorgelegd aan het bestuur (de technische commissie) en als die teamindelingsproblemen dan gaat de technische commissie in gesprek met het betreffende lid (of leden) en dan wordt er uiteindelijk een beslissing genomen. Echter bij deze club nemen ze 1 op 1 de indeling van de competitieleider over zonder in gesprek te gaan. Dan kun je de taak van de technische commissie evengoed niet hebben in het bestuur als zij niets doen als er een probleem zich voor doet... Nu heb ik namelijk letterlijk uit het niets een appje gekregen van de competitieleider dat ik geen competitie mocht spelen van het bestuur. Daar zat trouwens dus ruim 2 maanden tussen het incident bij F zijn club wat trouwens al lang was bijgelegd (met mijn teamgenoten) en later in de kerstvakantie ook met F zelf.

Nu ik daar definitief moet stoppen kan ik hier net zo goed een korte versie neerzetten over een onervaren bestuur van een club dat eigenlijk veel te makkelijk een opzeggingsbrief geeft. Officieel dien je zo'n brief te krijgen als voor een onveilige sportsituatie zorgt en niet als je het niet eens bent met het bestuur en je daarvoor een bijzonder ALV wilt organiseren. Het bestuur is daar blijkbaar zo bang van geworden (wisten denk ik zelfs niet eens af van het bestaan van deze mogelijkheid gezien hun onervarenheid) dat ze daarom maar gelijk over zijn gegaan met een opzegging. Om zich er zo waarschijnlijk makkelijk vanaf te kunnen maken ipv netjes met mij in gesprek te gaan en te zoeken naar een goede oplossing.

Helaas heb ik gemerkt dat dit bestuur zo onervaren is en dat ze deze kwestie verkeerd hebben aangepakt. Ze hebben het op hun beloop gelaten, terwijl ze gelijk met mij in gesprek hadden moeten gaan. Niet pas ineens uit het niets 2 maanden later mij uitsluiten van competitie.

Uiteindelijk gingen ze daarna nog wel met mij in gesprek bij mij thuis, maar toen hadden ze al een opzeggingsbrief bij zich. Terwijl ik ervan uit ging dat het gesprek zou gaan over de teamindeling. Waarop ik wel al eerst een vrij emotionele mail naar ze had gestuurd inclusief met de mogelijkheid voor een bijzondere ALV (als lid zijnde mag je die ook organiseren als je 10% van de leden achter je krijgt), maar die mail was blijkbaar voldoende voor hen voor de opzegging. Dus het gesprek bij mij thuis was niet eens een gesprek om er netjes uit te komen (ik had bijv verschillende voorstellen omtrent de teamindeling, van het bestuur kwam geen initiatief of voorstellen) en als je als bestuur al zo'n brief bij je hebt dan ga je er dus al in om eigenlijk geen gesprek aan te gaan dat tot een nette oplossing kan zorgen. Zelf moest ik dus ineens schakelen, omdat het over mijn lidmaatschap ging wat ik totaal niet had verwacht die avond.

Komt nog bij dat ik het ENIGE lid was dat in de laatste ALV inbreng had gegeven aan het bestuur. Dat laat mijn betrokkenheid met de club zien en je kunt je tevens afvragen hoe groot de betrokkenheid van de andere leden is als die geen input geven.

Ook hielp ik mee met de jeugd coachen en diverse andere taken. Ik dacht inmiddels dat ik in die 10 jaar tijd wel een clubman was geworden, maar helaas het bestuur ziet dat dus anders als je een keertje het niet eens bent met het bestuur kun je er bij deze club dus makkelijk aan de kant worden gezet. Ook al ben je 10 jaar lid en coach je de jeugd etc...

Sterker nog de secretaris die er nu zit was nog maar 1 maand lid van de club en die persoon bepaald oa over mijn lidmaatschap van 10 jaar. Die kent heel mijn historie bij de club niet.

Uiteraard ben ik enorm gekwetst met de opzegging, want dit gaat veel te ver en tuurlijk ben ik daar tegenin gegaan. De kwestie van de teamindeling boeide mij toen al lang niet meer want ik had mij daar al bij neergelegd en vond lid blijven van de club belangrijker, maar wat ik ook voorstelde of hoeveel spijt ik ook betuigde en ook hoe ik liet merken wat de club allemaal voor mij betekende. Ze wilde het niet meer terug draaien.

Enige optie die ik nu nog kan doen is de juridische weg (kan de club veel geld gaan kosten), want je mag een lidmaatschap niet zo maar stopzetten en dit melden bij de NTTB. Hogerop spelen. Alleen daar is de vertrouwenspersoon weg en momenteel weet ik niet bij wie ik dien te zijn daar.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ja, dat klinkt allemaal wel als bijzonder. Netjes richting jou is het sowieso niet.

Een ALV hebben wij helaas nog nooit gehad, toevallig voor het eerst een paar maand geleden dat er wel een gepland was (na aandringen van een speelster/trainster), maar vlak voordat het zou plaats gaan vinden hebben ze (het bestuur) dit afgeblazen vanwege te weinig interesse. Ik wilde er juist ook graag bij zijn, maar had niet meegekregen dat je jezelf van te voren moest aanmelden... wat daarin ook vreemd was, de uiterste aanmelddatum bleek 2 dagen na het afblazen te liggen... dus afblazen voordat de deadline van aanmelding verstreken is... ook vreemd.

Een technische commissie, moet je eerlijk zeggen dat ik daar nog niet eerder bij ons over gehoord heb. De indeling wordt wel normaliter met de betrokkenen gedeeld of iedereen zich er in kan vinden. Nu is het bij ons echter nooit zo heel lastig, met maar 2 senioren teams en vrij heldere indeling.

Bij ons is slechts 1 keer iemand buiten de club gezet, maar dat kon ook niet echt anders, dat was iemand met een beperking die vrij groot en sterk is die helaas agressief kon worden als hij het ergens niet mee eens was (ook al had de ander een duidelijk en correct punt). Die begon mensen fysiek aan te vallen, zo ook mij een keer tijdens een toernooi. Daar is gesproken met zijn begeleider dat dit niet meer kon, begeleider begreep dit ook volkomen.

Wij hebben een voorzitter, penningmeester, wedstrijdsecretaris senior, wedsecretaris jeugd en nog iemand waar ik niet exact kan zeggen wat zijn functie is, maar hij doet wel veel voor de club in elk geval en ik weet dat hij in het bestuur zit, volgens mij nog iemand, waar ik ook niet precies van kan zeggen wat hij voor functie heeft.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Dan rammelt er op bestuurlijk vlak ook van alles bij jouw club TwoFace.

Het bestuur is namelijk verplicht om ieder jaar minstens 1 ALV te houden en daarin oa de financiele stukken te laten zien die door de kascommissie (zijn 2 leden die niet in het bestuur zitten) zijn goedgekeurd. Dan dient er 1 lid van de kascommissie af te treden en een nieuw lid voor 2 jaar aangesteld te worden in de kascommissie. Het kascommissiegedeelte ging daar ook regelmatig fout. Vaak traden er 2 personen tegelijk af in de kascommissie ondanks dat ik iedere keer aangaf dat dit zo niet de bedoeling is (bij mijn andere club gaat het gewoon goed).

Ook toen ze de naam van de club wilden aanpassen ging het verkeerd. Dit wilde ze doen zonder een extra ALV. Ik heb toen aangegeven dat dit niet zomaar mag omdat leden daarover dienen te stemmen. Uiteindelijk hebben ze toen wel een extra ALV daarvoor uitgeschreven en is er gestemd voor de naamswijziging in die ALV. Dat was dan wel eens waar een ander bestuur, maar ook toen dacht ik... Jullie zitten in het bestuur en horen zoiets te weten!... En dan krijgen die mensen ook nog eens een eervolle vermelding als lid van verdiensten waardoor ze dacht ik korting op het lidmaatschap etc krijgen of niets meer hoeven te betalen... Ook daarover moest dan gestemd worden... Veel leden weten niet wat voor financiële gevolgen dit heeft voor een club als er in dit geval 2 leden zijn die dan jarenlang geen contributie meer hoeven te betalen en dat terwijl ze 'maar' 10 jaar in het bestuur hebben gezeten.
Ik heb bij de andere club 15 jaar en dus langer in het bestuur gezeten en daar kreeg ik gewoon een cadeautje.
Laatst gewijzigd door Wizzy82 op 03 feb 2025, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 03 feb 2025, 14:04 Dan rammelt er op bestuurlijk vlak ook van alles bij jouw club TwoFace.

Het bestuur is namelijk verplicht om ieder jaar minstens 1 ALV te houden en daarin oa de financiele stukken te laten zien die door de kascommissie (zijn 2 leden die niet in het bestuur zitten) zijn goedgekeurd. Dan dient er 1 lid van de kascommissie af te treden en een nieuw lid voor 2 jaar aangesteld te worden in de kascommissie. Het kascommissiegedeelte ging daar ook regelmatig fout. Vaak traden er 2 personen tegelijk af in de kascommissie ondanks dat ik iedere keer aangaf dat dit zo niet de bedoeling is (bij mijn andere club gaat het gewoon goed).

Ook toen ze de naam van de club wilden aanpassen ging het verkeerd. Dit wilde ze doen zonder een extra ALV. Ik heb toen aangegeven dat dit niet zomaar mag omdat leden daarover dienen te stemmen. Uiteindelijk hebben ze toen wel een extra ALV daarvoor uitgeschreven en is er gestemd voor de naamswijziging in die ALV. Dat was dan wel eens waar een ander bestuur, maar ook toen dacht ik... Jullie zitten in het bestuur en horen zoiets te weten!... En dan krijgen die mensen ook nog eens een eervolle vermelding als lid van verdiensten waardoor ze dacht ik korting op het lidmaatschap etc krijgen of niets meer hoeven te betalen... Ook daarover moest dan gestemd worden... Veel leden weten niet wat voor financiële gevolgen dit heeft voor een club als er in dit geval 2 leden zijn die dan jarenlang geen contributie meer hoeven te betalen en dat terwijl ze 'maar' 10 jaar in het bestuur hebben gezeten.
Ik heb bij de andere club langer in het bestuur gezeten en daar kreeg ik gewoon een cadeautje.
Wizzy, ik weet het... dat het ook rammelt in het bestuur... het gaat een beetje naar eer en geweten, en men weet maar weinig. Ze willen wel professionaliseren, maar probleem is dat de club gewoon haast te klein is. Nu zit al 70% van alle senior leden in het bestuur...
Kascommissie kennen we ook niet. Volgens mij hadden we 3 jaar geleden niet eens een penningmeester en was dat helemaal een zooitje...

ALV roep ik al samen met een ander een paar jaar wat over, maar 2024 was het dus voor het eerst dat daar naar geluisterd werd... echter ook toen verklooiden ze dat.
Onze wedstrijdsecretaris is een prima vent, die ook nog eens jeugd traint, maar zelf dus niet tot nauwelijks meer aan spelen toe komt, maar hij is een drama als het gaat om communiceren. Ik weet ook waarom en neem het hem niet persoonlijk kwalijk, maar ook dat zorgde in het verleden al regelmatig voor onvrede en problemen.

Ik heb nu de belofte gedaan dat ik het op dat gebied beter zal doen, gelukkig heeft iedereen daar ook vertrouwen in en hebben ze daarom mij ook gevraagd. Ik regelde namelijk al wel eens een toernooitje ofzo tussendoor, maar had geen officiële functie in het bestuur.

Ik verwacht alleen wel eens botsing tussen mij en iemand die al ruim 40 jaar bij de club betrokken is... hij is nogal koppig en rechtlijnig en luistert eigenlijk nooit... en ik ga daar gewoon volop tegen in hahaha
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Aardig wat herkenning. Ik ga er ook vol tegen in als men dus niet volgens de regels van bijv de statuten handelt.
Echter al jarenlang geen ALV zou ik toch maar eens wat roering maken. Stel (ga ik niet vanuit maar toch) het bestuur handelt onder een hoedje en steek wat geld in eigen zak. Nu hebben jullie totaal geen controle en met name inzage over de financiën.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 03 feb 2025, 15:56 Aardig wat herkenning. Ik ga er ook vol tegen in als men dus niet volgens de regels van bijv de statuten handelt.
Echter al jarenlang geen ALV zou ik toch maar eens wat roering maken. Stel (ga ik niet vanuit maar toch) het bestuur handelt onder een hoedje en steek wat geld in eigen zak. Nu hebben jullie totaal geen controle en met name inzage over de financiën.
Ik ga nu zelf in het bestuur, dan kan ik er iets makkelijker iets van zeggen ;-)

Echter persoonlijk wel vertrouwen in de mensen die het nu allemaal bestieren, ook al heb je een punt. We zijn sowieso geen rijke club.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Toen ze hier met het Eredivisie team begonnen en de huur wel door de club werd betaald, maar de sponsoring en kosten van de spelers niet werden getoond maar als een post in de cijfers stonden en daar verder geen uitsplitsing van stond heb ik ook om inzage gevraagd. Toen niet gekregen, maar het volgend jaar hadden ze er wel een aparte stichting voor opgericht dus nu is de financiële huishouding van het Eredivisie team helemaal niet in te zien voor leden.

Dit is tevens een van de redenen waarom iemand die destijds penningmeester was om op te stappen en elders te gaan spelen.

Volgens mij was hij het niet eens over de financiële huishouding van het Eredivisie team.

Zelf vind het ook vreemd. Op papier zijn alle spelers van het Eredivisie team lid van de club, maar de overige leden mogen niets van de financiën van het team inzien. Dus wat de sponsoren (de rest van de club niet sponsoren) erin stoppen en wat de kosten zijn (vliegtickets en vergoeding) krijgen de leden niets van te zien. Ondertussen wordt er wel vrijwillig aan leden verzocht om de zaal op te bouwen (komt best aardig wat bij kijken), de spelers onderdak te bieden.

Backup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Nu moeten ze komende zaterdag al weer met minimaal 1 invaller spelen heb ik vernomen. Steek ze hadden al die invallers niet kunnen vinden dan hadden ze een groot probleem gehad door mij uit te sluiten van competitie.

En de competitieleider die mij dus niet wilde indelen zei voorafgaand aan de competitie dat het juist slechter uitkomt zonder mij...
Tsja, mijn keuze is dit toch echt niet geweest. Dan hebben ze de mazzel dat de invallers van hetzelfde niveau zijn, maar toch...

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Misschien voor je eigen gemoedsrust zou ik het laten rusten.
Ook al zou je via een bezwaar er weer kunnen spelen zou ik er helemaal klaar mee zijn en wilde ik niks meer met de club te maken hebben.

Als je er nog wel wilt spelen zou ik me focus leggen op het verbinden naar het bestuur ipv ze hier af te kraken, want schijnbaar lezen ze hier gezien je 'ontslag' van de club nav dingen die je hier zegt.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Je hebt op zich wel een punt, maar zet 10 jaar tafeltennisplezier bij een club maar eens zo uit je hoofd.

Overigens kraak ik het bestuur niet af. Veel andere besturen zouden het anders hebben aangepakt.
Daar kun je aan zien dat dit bestuur onervaren is. Dat noem ik niet afkraken.

Backup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ik snap wel dat je het niet zo maar uit je hoofd zet, maar ik zou toch ook vooral vooruit en niet achterom kijken. Meestal schiet je met het laatste niet veel op. Ik gun je in elk geval veel tafeltennisplezier en het liefst bij een club die je dat ook gunt.

Ik denk dat veel verenigingen onervaren bestuur heeft of bestuur wat wel ervaring heeft, maar het misschien al die jaren al verkeerd aanpakt. Het is en blijft een sport die draait op vrijwilligers die hun beste best doen, maar dit is niet altijd voldoende.
Zelf heb ik bv afgelopen zaterdag zaalwacht gedraaid bij de club (meestal sta ik in de kantine), maar ik heb totaal geen kaas gegeten van de regels bij de jeugd... dan weer zijn ze met 4 spelers, dan weer met 3, dan weer met 2... ik snap er geen fluit van.

Zelf heb ik nooit in de jeugd gespeeld en ik begreep van degene die erover gaat bij ons dat die regels na/tijdens corona enorm zijn verandert.
Ik zou me erin kunnen gaan verdiepen, maar daar heb ik de tijd en de zin niet in/voor.... normaliter doe ik ook niks met de jeugd en sta ik gewoon in de kantine, dat snap ik prima hahaha
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

TwoFace schreef: 04 feb 2025, 12:09 Ik gun je in elk geval veel tafeltennisplezier en het liefst bij een club die je dat ook gunt.
TwoFace heeft helemaal gelijk. En ik gun Wizzy ook van harte nieuw spelplezier.
(Vooral ook, omdat dan het gemopper op dit forum naar verwachting eveneens zal afnemen.)
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Dat gemopper is al afgenomen. Aangezien ik n geen competitie speel kan ik ook niet mopperen over een tegenstander die te laag is ingedeeld (is trouwens nu weer het geval als ik de poule bekijk van het team waarin ik zou horen te zitten). Er zit zelf een persoon in die nog veel meer dan F heeft.

Binnenkort een toernooitje. Kijken of mijn vorm dan nog steeds goed is. Door dit gedoe heb ik helaas al 2 weken niet meer gespeeld. Deze week speel ik wel bij mij oude clubje vrij.
Na afloop wordt daar bij het vrijspelen ten minste wel nageborreld wat altijd gezellig is.

Backup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Wizzy82 schreef: 04 feb 2025, 13:22 Dat gemopper is al afgenomen. Aangezien ik n geen competitie speel kan ik ook niet mopperen over een tegenstander die te laag is ingedeeld (is trouwens nu weer het geval als ik de poule bekijk van het team waarin ik zou horen te zitten). Er zit zelf een persoon in die nog veel meer dan F heeft.

Binnenkort een toernooitje. Kijken of mijn vorm dan nog steeds goed is. Door dit gedoe heb ik helaas al 2 weken niet meer gespeeld. Deze week speel ik wel bij mij oude clubje vrij.
Na afloop wordt daar bij het vrijspelen ten minste wel nageborreld wat altijd gezellig is.
bedoel je in de poule van je wedstrijdsecretaris? Dan is het hoogste 1224. Ik zit boven de 1300😅
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Kijk nog eens goed. Er zit iemand in met een rating van 1316 en die heeft met zoals jij vorig seizoen er ook al eentje verloren.

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Vandaag 2e wedstrijd duo.
Ik mocht als eerste tegen een dame. Ik was bang dat ze veel contra speelde maar het was vooral spin.
Dus lekker voor mij. In 3 sets gewonnen.
Mijn teamgenoot zat er niet lekker in vandaag. Beide potjes verloren.
Daarna moest ik tegen een jongen waar ik al veel vaker tegen gespeeld had. 1e 2 sets gingen prima maar daarna was ik slordig.
Werd zelfs een 5e set. Weer focus. 10-7 voor ..... even afmaken .... not so smart ..... 10-10 .... daarna had ik 2 mazzelballen ... heel zielig.

Dubbel kwamen we gewoon tekort. Normaal speel ik de ballen sterk geplaatst terug maar vandaag hadden ze veel terug. Mooie lange rally's maar we kregen goed aan de broek :D.

Eindscore 3-2 verloren. Ik ga weer 12 punten omhoog. Rating nu: 1247 .. nog steeds -9 voor het seizoen.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Lekker Marc, jammer dat je teamgenoot niet meer kon pakken.

Wij mogen vanavond weer, tegen de nummer 3, wij staan zelf nog strak onderaan, hopelijk kunnen we daar vanavond wat aan veranderen. We spelen wel weer met een reserve speler, iemand die eigenlijk nooit meer speelt, maar daarvoor wel op 2de klasse niveau speelde, echter destijds vanwege gezondheidsredenen moest stoppen. Hopelijk kan hij wel wat niveau vinden vanavond (en wij ook hahaha).

We hebben de punten hard nodig voor handhaving.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Gisteren heerlijk gespeeld waaronder tegen 2 spelers van het promotie hoofdklasse team. Zelfs nog bijna een set kunnen afsnoepen.
Tegen betere spelers speel ik eigenlijk mijn beste spel. Meerdere forehand spins achter elkaar wat ik normaal gesproken niet doe... Ik vraag mij altijd af waardoor het komt dat je dan op je to van je kunnen speelt?

Ook nog van een jonge speler en game met 11-0 gewonnen terwijl ik nauwelijks wat deed, maar ik merk gewoon in alles dat eindelijk mijn spel wat ik 5 jaar geleden had terug is.
Ik speel weer vast en sta met vertrouwen achter de tafel.

Binnenkort toernooi (gemeente) en ik weet al dat ik de enige ben van de club die de eer hoog moet houden.
Mooi tournooi systeem ook, want je komt in je klasse in een poule van 4 waarbij de 2 beste naar winnaars poules gaan en de verliezers naar verlierspoules van weer 4 spelers. Wist je dat 1 of 2 dan kom je in de halve finale.
Je speelt dus zo zeker 6 wedstrijden tegen waarschijnlijk allemaal personen van jouw niveau.

Backup:
Plaats reactie